Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Kemiklerine Kadar Yanmış/Diyaloglar

< Kemiklerine Kadar Yanmış

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Vaka Diyaloglar
Kemiklerine Kadar Yanmis.png

Jones: <İsim>, tüm o katilleri parmaklıkların ardına tıkamakla büyük iş başardın, ama cesetlerin ardı arkası kesilmiyor.
Jones: Ramirez, terk edilmiş bir park alanında bir yangın görmüş dediğine bakılırsa... cesedi o zaman bulmuş.
Ramirez: Hayatımda gördüğüm en iğrenç, en mide bulandırırıcı şeydi!
Ramirez: Düşünün ben hayatımda ÇOK iğrençlik gördüm birde.
Jones: Merak etme Ramirez, <Rütbe> <İsim> ve ben bu işin üstesinden geliriz!
Jones: Umarım miden bunu kaldırabilir.

Bölüm 1

İncele: Terk edilmiş Otopark.
Jones: Iyk, Cesede baksana! Bir süre mangal yapmayacağız sanrım!
Jones: Ramirez, kurbanın nüfüs cüzdanını bulmuş. Adamın adı Chad Whickman. Otopsi yaptıralım, bakalım neler bulacağız.
Jones: Elindeki dövmeye dikkat ettinmi? Bu işareti, Engerekler çetesinin sembölü olduğunu fark edecek kadar çok gördük... Engerekler! Off, yinemi onlar!
Jones: Galiba Chad son anlarında bu nota ulaşmaya çalışıyormuş: "...üst balkonda,yine geç kalma. Rose."...ama üzerinde adres okunamayacak kadar adres solmuş. <İsim>, adresi çözebilir misin? Bu sayede Rose'u da ziyaret etmiş oluruz. Soralım Chad'i tanıyormuymuş.                                                                                                    

Otopsi:Kurbanın Cesedi.                                                                                                                               
Nathan:Tahmin ettiğiniz gibi, Kurban benzin dökülerek canlı canlı yakılmış.                                                      
Nathan:Kurbanın tırnakları arasında, saldırgananın gömleğinden kopan kumaş buldum.                                  
Nathan:Bu da demek oluyorki katil mavi kıyafetler giyiyor .                                                                                
Nathan:Belki size saçma gelecek ama Chad'ın DNA sıyla uyuşmayan kepekler buldum.. Bu da demek oluyorki.. çok ciddi kepek sorunu olan bir katilin peşindesiniz.                                                                         
Jones:Ha ha ha.                                                                                                                                            
Jones:Dur bir dakika... Sen ciddisin. Ha.

İncele: Buruşuk Not.
Jones: Çok iyi iş çıkardın <İsim>! Hmm... 25, Whis Sokağı. Hadi Rose Cassidy'i daha fazla bekletmeyelim!      

Kadına, kurbanı tanıyıp tanımadığını sor.                                                                       
Rose Cassidy:Ben... gece Chad'ı bekledim. Biliyordum... Aklımdaydı ama kalbim kabul etmek istemedi... Gerçek aşkımın öldüğüne...  İnanmak istemedi.                                                                                                
Jones:Chad'ın Çeteye üye olduğunu biliyormuydunuz?                                                                                
Rose Cassidy:Abim Troy sağolsun başıma kakıp duruyor. Kafatası çetesinin lideri olan Troy, Chad'ın buraya gelmesini istemiyordu. Burası BENİM evim olmasına rağmen!                                                               
Rose Cassidy:Biz de onu çok umursuyorduk ya! Engereklerle Kafatası yıllardır çete halinde. Ancak Chad ve ben tüm bu nefreti aşıp aşkı bulmuştuk                                                                                                            

Jones:Ne kadar yürek burkan bir öykü. Romeo ve Juliet gibilermiş. Bu çetelerin hiç mi kutsal gördüğü birşey yok?  
Jones:Ortada hiç birşey kalmayana denk savaşacaklar... Bu yüzden onları durdurmamız gerekiyor                      
Jones:<İsim>, Rose'u rahatsız etmek istemiyorum ama, stüdyo evinin çarçabuk arasak iyi oluyor. Ayrıca Troy'u da karakola götürmemiz gerek. Rose kendisine göz kulak olmak için hep buralarda takıldığını söyledi... kız rahat nefes alır böylece.

İncele: Stüdyo Ev
Jones: Ağzına kadar dolmuş küllüğe baksana... Galiba sigara içmek, Rose'un can sıkıcı olaylarla baş etme yöntemi...
Jones: Peki ya bu paramparça mektup da neyin nesi? Kim yırttıysa okunmasını istememiş. <İsim>, ne yazdığını çözebilir misin?

Konuş: Troy Cassidy
Troy: Kız kardeşim Rose evimize bu Engereği getirince ben de salak durumuna düştüm!
Troy: Valla ne yalan söyleyeyim, o bebenin öldüğünü duymak iyi geldi, kardeş. Çözülmesi gereken sorunlardan biri gitti, çaktın mı?
Jones: Ne olduğunu çaktım: Sırf SENİN çetende değil diye çocuğu öldürdün!
Troy: Yok yahu! Yanlış anladın. Kardeşimi öyle üzecek biri değilim ben. Aile her şeyden önce gelir, Kafatası raconu böyledir.
Troy: Artık gidebilir miyim? Valla şimdi bir sigara iyi giderdi.

İncele: Paramparça Mektup
Jones: İyi iş çıkardn, <Rütbe> <İsim>! Ben uzman değilim, ama bunun bir aşk mektubu olduğu kesin. Hem de çok kötü.
Jones: "Rose, sana olan aşkım beni çıldırtıyor. Yemin ediyom bi' gün delice bir şey yapacam..." vıdı vıdı vıdı... İmza Koca Bebek.
Jones: Bu Koca Bebek denen adamın Chad olduğunu sanmıyorum.

Jones: Rose'un Romeo ve Juliet hikâyesi de buraya kadarmış... <İsim>, gidelim de kaç tane gerçek aşkı olduğunu bir öğrenelim!

Konuş: Rose Cassidy
Rose: Koca Bebek bana bu mektupları gönderip duruyor! Göndermesini isteyen ben değilim!
Rose: Bana asılabilmek için Chad'in arkadaşıymış gibi davranan pis sapığın teki o!
Jones: Peki onu nerede bulabiliriz?
Rose: Çok zor olmasa gerek. En çirkin, en şişman Engereği bulduğunuzda, onu buldunuz demektir. Engerekler hep sokaklarda takılır. Görmemeniz olanaksız.

Konuş: Koca Bebek
Koca Bebek: Chad öldü mü? Hadiii bee...
Jones: Kes! Aşk mektubunu gördük, Koca Bebek. Rose tamamen sana kaldı diye artık çok mutlu olmuşsundur.
Koca Bebek: Tamam. Evet, Rose'a aşığım abi. Yani, kızı görmediniz mi? Tam bir afet. Ama bildiğim kadarıyla birine yazılmak yasadışı değil...
Koca Bebek: Ayrıca Chad gitmiş olsa bile ben salak değilim: Abisi beni onunla bir görsün, öldürür. Yapmayın abiler, şişmanım tamam, ama deli değilim.

Jones: Çete üyelerinden nefret ediyorum! Sanki her şey kocaman aptal bir şakaymış gibi davranıyorlar! Tabii, Koca Bebek'in bu şekilde davranmak için rol yapmasına da gerek yok.

Also on Fandom

Random Wiki