Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Kerry Ann Buxton

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments9 Share

Şüpheli
KAB.png
Profili
İsmi

Kerry Ann Buxton

Boyu

5'10" (1,78m)

Yaşı

36

Ağırlığı

140 Ibs (64kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A+

Durumu

Merhume

Vakalar

Ölümün Kokusu
Güzellik Denemesi(öldürüldü)
Her Şey Burada Sona Eriyor(adı geçti)

Kerry Ann Buxton (1977-2013), Ölümün Kokusu (Vaka #44)'nda bir şüpheli ve Güzellik Denemesi (Vaka #45)'nde kurbandır.

Profili

Kerry Ann, uzun dağınık sarı saçları olan, yeşil gözlü bir kadındır. Üzerinde kırmızı bir elbise ve boynunda üç tane kırmızı yuvarlak bulunan bir kolye vardır, ayrıca da ruj sürer. Kerry Ann'in ayrıca manikür yaptığı, külotlu çorap giydiği ve tüy dökücü krem kullandığı da bilinmektedir.

Vakalardaki Rolleri

Kerry Ann, eski bir manken ve öldürülen Hank Buxton'ın eşidir.

Ekip kurbanın öldürüldüğü yerde (Bahçe Çatısı), bir cüzdanın içinde Hank ve Kerry Ann'in evlilik fotoğrafını bulduktan sonra kendisini sorguya almışlardır. Evlilikleri sırasında Kerry Ann, annesi tarafından evlilik öncesi anlaşma yapmaması konusunda uyarılmıştı ve en çok korktuğu şey de eğer Hank, ondan boşansaydı, bütün servetini kaybedecekti. Ayrıca tekrardan modelliğe geri dönemezdi, çünkü göğüs çalışması Meksika'da iken yerle bir olmuştu. Fakat evlilik öncesi anlaşmalar yalnızca taraflar boşandıktan sonra geçerli olabilirdi. Ekibin Hank hakkında hayatında olabilecek herhangi bir varlık ya da ilişki hakkında bilgi toplamak istemeleri Kerry Ann'i öfkelendirmişti, çünkü Kerry Ann, kocasına karşı son derece savunmacıydı.

Ekip Lola Vallez ile ilk defa konuştuktan sonra, Kerry Ann ve Hank'in evliliklerinin neden kötüye gittiği anlaşılmıştır, çünkü çatı katındaki fotoğraftaki şahıs, bahsi geçen şarkıcının eşkali ile birebir örtüşüyordu. Ayrıca Kerry Ann, Hank'in Lola'yı beğenmesinden hoşlanmamaktaydı.

Ekip daha sonra "Bodrum Katı"'nda bir ilaç kutusu bulmuşlar ve bunu analize göndermişlerdir. Analiz sonucuna göre Hank, bu aşırı kuvvet haplarını vitamin adı altında Kerry Ann'e onu kontrol edebilmek amacı ile veriyordu. Ama aynı zamanda bu hapların uzun süreli kullanımı, kullanıcının akli dengesini yitirmesine neden olabilirdi. Ekip bunun üzerine Kerry Ann'in kendi kocasını kendi isteği dışında öldürmüş olabileceğini düşünmüşler (aynı Çağırma vakasında Ophelia Lincoln'e olan şey gibi) ve Kerry Ann ile ilaç hakkında konuşmuşlardır. Kerry Ann sadece kocası ile külotlu çorap giymesine müsaade etmedi diye kavga ettiğini hatırladığını söylemiş, aynı zamanda da manikür yaptığını belirtmiştir. Kerry Ann'in hafıza kaybı sorunu olduğunu düşünen ekip bu durumdan hiç hoşlanmamışlar, çünkü Kerry Ann'in doğru söyleyip söylemediğinden emin olamamışlardır. Bir süre sonra Şef King ekibe, Kerry Ann'in Akçaağaç Tepeleri Golf Kulübünde bir kadına saldırdığını söylemiştir, ki bu kadın Lola Vallez'di. Kerry Ann, Lola'nın kendi kocası ile bir ilişkisi olduğunu biliyordu, bu yüzden de onunla kavga etmek istemiştir. Lola'nın dediğine göre Hank, kendisine kapak kızı olması için şantaj yapıyordu.

Hank'in katili, annesi Peggy Buxton çıkınca Kerry Ann serbest bırakılmıştır.

Cinayetin Detayları

Güzellik Denemesi'nde Kerry Ann, Buxton Malikhanesinin yüzme havuzunda, vücuduna ve yüzüne çok sayıda şırınga saplanmış halde bulunmuştur. Otopsi sonucuna göre Nathan, Kerry Ann'in ölümünün Hank'ten daha beter olduğunu söylemiştir, çünkü yüzüne tam 57 defa kollojen enjekte edilmişti. Kollojen, kaslarının aşırı derecede kasılmasına ve sonunda tahta benzeri bir hal almasına neden olmuştu. Bunun sonucunda da nefes alamamış ve aşırı doz kollojenden ötürü de boğularak ölmüştür. Bu kollojen şırıngalarının üreticisi ise Greene Holding'in tıbbi kolu olan Greene PharmaCorp'tu. Ayrıca katil, Kerry Ann'in göğüs bölgesine öfkeden ayağı ile bastırmıştı, yani katil, Kerry Ann'in yaşamış olduğu hayattan memnun değildi.

Katil ve Nedenleri

Katil, profesyonel bir güreşçi ve Jones'un çocukluk idolü olan Tom Norris'tir.

Tom, Kerry Ann'in Dwayne Vermont için çıplak pozlar verdiğini öğrenmiştir. Bu fotoğrafların ise çok ahlaksız ve iğrenç olduğunu düşünüyordu. Hatta belediye başkanının mitinginin Kerry Ann sayesinde olduğunu bile öğrenmiştir. Belediye başkanının Kerry Ann'i sevdiğini biliyordu ve bunları öğrendikten sonra Tom çok acı çekmişti. Artık buna daha fazla katlanamayan Tom, Kerry Ann'i kollajen dolu şırıngayı ona enjekte etmiştir çünkü artık Kerry Ann'in güzel olmasını istemiyordu ki çıplak pozlar veremesin ve kimse onu sevmesin. Kerry Ann kendisini savunmaya çalışmıştır ama başarılı olamamıştır. Tom, şişmiş yüzünü de havuza atmıştır ve oracıkta ölmesini beklemiştir.

Ek Bilgi

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki