Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Kevin Parker

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Şüpheli
KevinP.png
Profili
İsmi

Kevin Parker

Boyu

5'9" (1,76m)

Yaşı

36

Ağırlığı

230 Ibs (104 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Yavaşça Ölümüm
Karındeşen Ve Geyik

Kevin Parker (d. 1977), Olly Oliver'ın öldürüldüğü Yavaşça Ölümüm (Vaka #33) ve Joe Turner'ın öldürüldüğü Karındeşen Ve Geyik (Vaka #37)'te bir şüphelidir.

Profili

Kevin, 36 yaşında, uzun fakat tepesi açık siyah saçları olan, kahverengi gözlü bir adamdır ve kalın çerçeveli bir gözlük takar. Kedin 230 Ibs (104kg) ağırlığındadır ve kan grubu 0+'tir.

Yavaşça Ölümüm'de sağ omzunda at kuyruğu bir saçı vardır. Kısa kollu kırmızı bir tişört giyer ve boynunda şal desenli kahverengi bir atkı vardır. Ayrıca Kevin, bir müzisyendir ve kavrulmuş fıstık yer.

Karındeşen ve Geyik'te ise makyaj yapmıştır, başında yeşil bir peruk ve kulağında plastik kulaklar vardır. Ayrıca açık kahve pelerinli kahverengi bir süper kahraman kostümü giyer ve sırtında aynı renkte bir arbalet vardır. Boynunda görevli kartı vardır, ayrıca da protez yapıştırıcı kullandığı ve makyaj yaptığı da bilinmektedir.

Vakalardaki Rolleri

Kevin bir çizgi roman dükkanı sahibidir ve ilk olarak ekip @rtist rumuzlu bir hacker tarafından Olly'nin gizli hayranının FriendNet hesabına (ki Olly o hesaptaki tek arkadaşıdır) herkesin girmesinin serbest olduğu dükkanındaki müşteri bilgisayarından giriş yaptığına dair istihbarat aldıklarında vakaya dahil olmuştur. Ekip, dükkanında Olly'nin tahrif edilmiş posterini bulduklarında Kevin, posteri kendisinin tahrif ettiğini söylemiştir. Dediğine göre Kevin, Olly'nin bir hayranıydı ve dün geceki konserde Olly'den sınırlı sayıda üretilen Lone Roses posterinin üzerine imza atmasını istemiş fakat Olly, nedense imza vermeyi reddetmiş ve Kevin ile dalga geçmişti. Buna öfkelenen Kevin, dükkanına döndükten sonra hıncını posterden çıkarmıştır. Daha sonra ekip, kendisine o gün restorandan çıktıktan sonra kaybolan Irma Anderson'ı görüp görmediğini sormuşlardır. Aslında Irma, Kevin'ın arkadaşı idi ve bütün öğlen boyunca onun çizgi roman dükkanında bulunmaktaydı. Ekip daha sonra Irma'ya neden kaçtığını sormuşlardır.

Kevin, Karındeşen Ve Geyik'te Joe Turner adlı cosplayer, Grimsborough Bilim-Kurgu Festivali'nde öldürüldükten sonra tekrar görülmüştür. Kevin, kurbanın ucuna saplandığı heykelin yakınında bir standı bulunduğu için sorguya alınmıştır. Dediğine göre Joe'dan nefret ediyordu ve çocukluktan beridir birbirlerini sevmezlerdi. Ekip, daha sonra Kevin ile Bruce Anderson (B-Sınıf sinema oyuncusu) ile yapılan Buluş&Tanış hakkında konuşmuşlardır çünkü Alex, Bruce'un büyük bir hayranıydı ve Kevin'dan neler kaçırdığını öğrenmek istemişti. Kevin, Bruce Anderson ile konuştuğu için havalarda uçuyordu. Alex daha sonra Kevin'a neden Joe'dan bu kadar nefret ettiğini sormuş ve Kevin'ın anlattığına göre, bir gün ikisi de son derece nadir bulunan bir heykelciği almak istemişler fakat Joe, Kevin'dan daha şanslıydı ve ödülü o kazanmıştı. Bu olaydan sonra Joe, her gün Kevin'ın dükkanına gelip sürekli ona nispet yapınca da Kevin, Joe'dan nefret etmşitir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki