Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Kirk De Haan

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share
Şüpheli
KDH.png
Profili
İsmi

Kirk De Haan

Boyu

5'2" (1,58m)

Yaşı

42

Ağırlığı

226 lbs (102kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Zehirli Gerçek

Kirk De Haan (d. 1972), ünlü tarih romanı yazarı Rosie Gatewood'un öldürüldüğü Zehirli Gerçek (Vaka #54)'te şüphelidir.

Profili

Kirk, 42 yaşında, kısa, mat kahverengi saçı ve aynı renkte pos bıyığı olan, mavi gözlü bir adamdır. Başında kahverengi bir kovboy şapkası ve üzerinde kahverengi bir ceket, onun altında da beyaz bir gömlek ile mavi bir kravat vardır. Ceketinin sol yakasında altın bir haç, sağ yakasında ise bir adet ABD bayrağı bulundurmaktadır. Kirk'ün aynı zamanda "Katil Kartarı" topladığı, botanik bilgisi olduğu ve eskrim yaptığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ekip, Rosie Gatewood cinayetinin ortasında, gizli mağarayı aradıktan sonra orada çürümüş bir ceset bulmuşlar ve cesetten saç örneği alarak bunu analize göndermişlerdir. Analiz sonucuna göre DNA Kirk'e aitti fakat Grace, aynı şekilde Harriet Gatewood'a ait DNA'ya da rastlamıştı, ki bu Kirk'ün, Geert De Haan'ın "mucize çocuğu"nun torunu olduğunu ispatlamaktaydı.

Ekip Kirk'e, DNA analizine göre, kendi ailesi ve Gatewood ailesi arasında bir akrabalık olduğunu söylediğinde Kirk, öfkeli bir şekilde kendisinin, Harriet Gatewood adlı bir hayat kadınının değil, Geert'e Tanrı tarafından gönderilen "mucize çocuk"un torunu olduğunu söylemiştir. Kirk, aynı zamanda DNA'nın büyücülük olduğunu ve Tanrı tarafından kabul edilen tek bilim dalının botanik olduğunu dile getirmiştir, ki bu Kirk'ün botanik ile ilgilendiğini göstermekteydi. Kirk, aynı zamanda Harriet'in günahkar olduğunu ve kim olursa olsun, karşısındaki ile eskrim mücadelesinde karşılaşabileceğini söylemiştir. Bu da Kirk'in eskrim çalıştığını göstermekteydi.

Ekip, daha sonra gizli mağarayı tekrar aramışlar ve orada altın bir kabın içinde Kirk tarafından Rosie'ye, kitabını yayınlamaması konusunda yazılmış bir ölüm tehdidi bulmuşlardır. Ekip, Kirk'ü bunun hakkında sorguladıklarında Kirk, sadece Rosie'yi kitabını yayınlamaması için korkutmak istediğini, onu öldürmediğini söylemiştir. Kirk, Rosie'yi Kızıl Tarikat'ın öldürdüğünü ve onları birer kahraman olarak gördüğünü dile getirdiğinde Jones, öfkeli bir şekilde Kızıl Tarikat'ın kahraman değil, bir grup katilden oluşan ruh hastaları olduğunu dile getirmiştir. Kirk, bunun üzerine ekibin, kendisini Kızıl Tarikat'a hayran olmasına engel olamayacaklarını söylemiş ve ekibe "Katil Kartları" koleksiyonunu göstermiştir. Bu sayede Kirk'ün "Katil Kartları" topladığı ortaya çıkmıştır.

Vakanın sonunda katil olarak Ashton Cooper tutuklandığı için Kirk suçsuz bulunmuş ve serbest bırakılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki