Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Kitty LaBombe

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments25 Share

Şüpheli
KittyLaBombe.png
Profili
İsmi

Daniel Allan(Gerçek adı)
Kitty LaBombe

Boyu

6'1" (1,86m)

Yaşı

26

Ağırlığı

210 lbs (95kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

AB+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Fareler ve İnsanlar

Kitty LaBombe (gerçek adı: "Daniel Allan"; d. 1988), babası Scott Lee Allan'ın öldürüldüğü Fareler ve İnsanlar (Vaka #22/78)'da bir şüphelidir.

Profili

Daniel, 26 yaşında, başında beyaz çizgili ve çiçekli, pembe bir peruk olan, kahverengi gözlü bir adamdır. Aynı zamanda yüzüne mavi bir göz boyası ve kırmızı bir ruj sürmektedir. Genellikle üzerine çiçek desenli bir elbise giymekte ve kırmızı çiçekli iki tane küpe takmaktadır ve göğsünde kalp ve kelebek kanadı motifli bir dövme vardır. Bunların yanı sıra Kitty'nin askeri eğitim almış olduğu, viski içtiği ve uyku hapı kullandığı bilinmektedir.

Daniel, Kitty LaBombe kimliğini almadan önce ise kısa kahverengi saçlı idi ve kırmızı ekose bir gömlek giymekteydi. Aynı zamanda yüzünde makyaj da yoktu.

Vakadaki Rolü

Oyuncu ve Frank Knight, Kitty'nin uzaktan gelen çığlığını duyduktan sonra yanına gitmiş ve çalıştığı tiyatroda çok kötü bir şey ile karşılaştığını ekibe söylemiştir. Bunun üzerine derhal tiyatroya giden ekip, kaçak bir mahkum olan Scott Lee Allan'ın sandalyeye bağlanmış ve fareler tarafından yenmiş cesedi ile karşılaşmışlardır. Ekip terk edilmiş tiyatroyu aradıktan sonra Kitty ile konuşmaya gitmişlerdir fakat dediğine göre yaşanan yağma olayları ile alakası yoktu ve tek düşündüğü şey de kendisi idi. Kitty, Scott'ı diğer yağmacılar ile birlikte DuBois caddesinde gördüğünü ve oradaki dükkanları yağmalamış olduğunu söylediğinde ekip derhal DuBois caddesine giderek delil aramaya koyulmuşlardır.

Scott&Daniel.png

Scott ve Daniel'ın eski bir fotoğrafı.

Ekip, yağmalanan karakolu ikinci bir kez ziyaret edip hasar kontrolü yapmaya gittiklerinde orada bir aile fotoğrafı bulmuşlar ve resimdeki küçük çocuğun adının Daniel Allan olduğu belirlenmiştir. Bu sayede, oyuncunun da Daniel'ı farklı bir şekilde gözünde canlandırması ile Daniel'ın aslında Kitty'nin gerçek kimliği olduğu ortaya çıkmıştır. Frank Kitty'ye neden Scott'ın babası olduğunu kendilerinden sakladığını sorduğunda Kitty, Scott'ın eşcinsellik karşıtı tutumundan ötürü hayatını cehenneme çevirmiş olduğunu ve onu artık babası olarak görmediğini dile getirmiştir. Scott aynı zamanda Daniel'ın eşcinselliğini bastırmak için kendisini askere göndermiş, bu da Daniel'ın hiç hoşuna gitmemişti. Daniel, dediğine göre tercihini eşcinsellikten yana yapmıştı, bu da babası ile olan kavgasını açıklamaktaydı.

Vakanın bitiminde katilin, kurbanın hücre arkadaşı olduğu ortaya çıktıktan sonra Kitty serbest bırakılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki