Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Kwanele Mthembu

1.386pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Kwanele Mthembu
KwaneleMthembu.png
Profili
Tam Adı Kwanele Mthembu
Uyruğu Güney Afrika Bayrağı.png Güney Afrika Cumhuriyeti
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 25
Ağırlığı 178 lbs (81 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Su Testisi Su Yolunda Kırılır(tutuklandı)

Kwanele Mthembu (d. 1991) Su Testisi Su Yolunda Kırılır vakasında Kayla Pieterse'nin katilidir.

Profili

Kwanele, 25 yaşında bir genç adamdır. Kwanele, seyrek saçlı ve hafif sakallıdır ve üzerine siyah bir atlet giymektedir. Ayrıca boynunda boncuklu bir kolye vardır ve sağ eli bandajlıdır. Bunların yanı sıra Kwanele melktert yer, Afrikaans konuşur ve yatçılık yapar.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Kwanele'nin kurbanla çekilmiş bir fotoğrafını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Kwanele, Kayla ile ailesinin çalıştığı yetimhanede tanışmıştı, yani onu çocukluğundan beri tanıyordu ve başta arkadaş olsalar da, zaman ilerledikçe çıkmaya başlamışlardı. Fakat Kayla, kendine biraz zaman ayırmak istediğini söyleyerek bir süreliğine ortadan kaybolmuş, döndüğünde de daha kültürlü ve zeki olarak dönmüştü. Hatta henüz 24 yaşındayken ulusal yat kulübünün başkanı olmayı başarmıştı.

Oyuncu daha sonra Kwanele'nin Kayla'ya yazdığı öfkeli notunu bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Kwanele'nin dediğine göre Kayla, kendisini yeni yaşam tarzına uydurmaya zorlamış, bu da kendisinin hiç hoşuna gitmemişti. Hatta yediğine karıştığı ve kendisini başka bir dil öğrenmeye zorladığı gibi çoğu zaman nerede olduğu bile belli değildi. Dediğine göre daha geçen hafta bir açıklama bile yapmadan bir adaya gitmişti. İlişkinin böyle yürümeyeceğini düşünen Kwanele, bunun üzerine Kayla'ya, değiştiğinden beridir ona karşı olan hislerinin aynı olmadığını söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda delillerin toplanması ile Kayla'yı öldürenin Kwanele olduğu ortaya çıkmıştır. Kwanele, Kayla'nın genetik deneylerle üstün zekalı yapıldığını öğrendikten sonra kendisi de SOMBRA'ya katılıp suikastçı olmak istemiş fakat kurban, kendisine bunun için yaşının geçtiğini söylemişti. Bunun üzerine Kwanele, kendisini örgüte kanıtlamak adına önce Kayla'yı yazdığı notla köy meydanına çekmiş, sonra da kızı ellerinden ve ayaklarından bağlayarak kuyuya atmış ve Prensi de kendisi öldürmeye kalkışmıştı. Mahkemede Yargıç Adaku, Kayla'yı öldürmek ve Prens Abioye'yi öldürmeye teşebbüsten ötürü Kwanele'yi 30 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki