Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Laetitia Badu

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Laetitia Badu
LaetitiaBadu.png
Profili
Tam Adı Laetitia Badu
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 25
Ağırlığı 135 lbs (62 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Can Alıcı Kampanya

Laetitia Badu (d. 1991) Can Alıcı Kampanya vakasında bir şüphelidir.

Profili

Laetitia, Sandy Turner'ın kampanya yöneticisidir ve 25 yaşındadır. Laetitia uzun siyah saçlıdır, üzerine krem rengi bir gömlek giyer ve kalın çerçeveli bir gözlük takar. Laetitia bunun yanı sıra elektronikten anlar, esrar içer ve kinoa tüketir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu kurbanın mitingin ardından gideceği güzergahı gösteren bir klipsli altlık bulduktan ve bunun Laetitia tarafından onaylanmış olduğunu fark ettikten sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre bütün ekip panik halindeydi ve önünde yapılacak çok iş vardı. Dediğine göre kurban sürekli ölüm tehditleri alıyordu fakat önlem almasına rağmen birisinin gerçekten de onu öldüreceğini hiç düşünmemişti. Oyuncu kendisine tehditleri gönderenlerin kimler olduğunu sorduğunda Laetitia, tehditlerin isimsiz mektuplardan ibaret olduğunu ve hareket karşıtları tarafından gönderildiğini söylemiş ve hepsini çöpe attığını dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra Laetitia'nın kurbanla ilişkisi olduğunu fakat kurbanın ilişkiyi kendisi kadar ciddiye almadığını gösteren bir video kaydı bulmuş ve Laetitia'ya bunu sormak istemiştir. Dediğine göre ilişki gerçekten de iyi gitmiyordu, hatta kurbanın kendisini sırf kampanyası için kullandığından bile şüphelenmeye başlamıştı. Laetitia, işini yapması için kurbanın kendisine "kur yapmasından" hoşlanmamıştı çünkü en başta bunun gereksiz olduğunu düşünüyordu.

Soruşturmanın sonunda Terrance Williams'ın tutuklanması ile Laetitia suçsuz bulunmuştur. Fakat daha sonra USNay hareketini ile SOMBRA arasında bir bağlantı olduğu ortaya çıkmış ve oyuncu, USNay hakkında bildikleri konusunda Laetitia ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre sicillerinde bir leke bulamamış fakat yine de notlarına göz atması için oyuncuya müsaade vermiştir.

Laetitia'nın notlarını inceleyen oyuncu, USNay hareketinin sponsorlarından birinin SOMBRA paravanı olmasıyla bilinen O.M. MediLab adlı ilaç şirketi olduğunu ortaya çıkarmıştır. Oyuncunun O.M. MediLab'dan bahsetmesi Laetitia'yı şaşırtmıştı çünkü dediğine göre kendileri saygıdeğer bir ilaç şirketiydi. Laetitia, USNay hareketine ciddi bir darbe indirilmesi hoş karşılasa da O.M. MediLab'ı kapatmak o kadar basit değildi çünkü gerçekten de saygın bir kuruluştu.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki