Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Lam Ugyen

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Lam Ugyen.png
Lam Ugyen

Lam Ugyen (Dzongka: བླ ཨོ་རྒྱན) Ölüm Sessizliği'nde kurbandır.

Profili

Lam Ugyen, Bhutan'daki Kaplan Yuvası Manastırı'nda yaşayan bir keşişti. Ugyen orta uzunlukta ağarmış saçlara ve gür bir sakala sahipti ve öldürüldüğü sırada üzerinde sarı-kırmızı bir keşiş cübbesi vardı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Ugyen'i Kaplan Yuvası Manastırı yakınında kolu kesilmiş bir halde bulmuştur. Otopsi sonucuna göre Ugyen, kolunun kesilmesi sonucu yaşadığı kan kaybından ötürü ölmüştü ve cinayet silahı yüksek ihtimalle bir baltaydı. Aynı zamanda son kesiğin iki yanında tereddütle vurulmuş yerlerin olması katilin anlık şüpheye düştüğünü ya da deneyimsiz olduğunu göstermekteydi. Bunun yanı sıra kurbanın bileklerinde Bhutan'a özgü bir ev yapımı içki olan çhaang izleri vardı, bu da katilin çhaang içtiğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin Tashi adlı bir gezgin müzisyen olduğu ortaya çıkmıştır.

Tashi kurbanın evlatlık kızı Deki'ye aşıktı ve üç yıl boyunca yaptığı zorlu işlerin ardından kızı Ugyen'den isteyecekti. Fakat Ugyen'in başından beridir Deki'yi vermeye niyeti olmadığını, hatta evlatlık kızını zorla karısı yaptığını öğrenen Tashi, bunun üzerine Deki'yi ne pahasına olursa olsun yaşlı keşişin elinden kurtarmaya karar vermiş ve Ugyen'in kolunu baltayla keserek ölüme terk etmişti.

Mahkeme de Tashi, Deki'yi Ugyen'in elinden kurtarmak için yaşlı keşişi öldürdüğünü belirtmiştir. Bunun üzerine Yargıç Adaku, cinayetin hiçbir biçimde çözüm olmadığını söylemiş ve Tashi'yi 10 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki