Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Larry Newark

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Şüpheli
LarryNewark.png
Profili
İsmi

Larry Newark

Boyu

5'9" (1,76 m)

Yaşı

60

Ağırlığı

220 lbs (102 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

B+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Rahatsız Edici Haklar(tutuklandı)

Larry Newark (d. 1955), Rahatsız Edici Haklar (Vaka #47/103)'da Annette Arbor'ın katilidir.

Profili

Larry, 60 yaşında, kısa, gri saçları ve pos bir bıyığı olan, kahverengi gözlü bir adamdır. İşsiz bir mekanik olan Larry, genel olarak mavi ve yağlı bir mekanik gömleği giymektedir. Ayrıca boynunda laboratuvar gözlüğü ve gömleğinin sağ üst cebinde bir mendil vardır. Tüm bunların yanında Larry'nin kumar oynadığı ve, zaten bir mekanik olduğu için mekanikten anladığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, ARL genel merkezinde Larry'nin, bir tür pankart tutarken ki fotoğraflarını bulduktan sonra Larry soruşturmaya dahil olmuştur. Larry, belediye başkanının ölümü ile alakası olmadığını söylese de ona kızgın olduğu gözlerden kaçmamıştı. İşini bir robota kaptıran Larry, bu yüzden başkanın belki fikrini değiştirir umutları ile Anti-Robot Ligi'ne katılmıştı. Ama Annette Larry'yi dinlememiş ve robotlara eşit haklar tanıyan Robot Anlaşmasını imzalamaktan vazgeçmemiştir.

Oyuncu ARL genel merkezinde Larry'nin kurmuş olduğu bir casusluk düzeneği bulduktan sonra Larry'yi tekrardan sorguya almıştır. Dediğine göre Annette, kendisine iş bulması karşılığında Larry'den Anti-Robot Ligi'ni gözetlemek adına kendisinden genel merkezlerine casusluk düzeneği kurmasını istemişti. Larry mecburen Annette'e yardım etmişti çünkü hem işe muhtaçtı, hem de kalan bütün parasını salyangoz yarışlarına yatırmıştı.

Soruşturmanın ardından başkanın katilinin aslında Larry olduğu ortaya çıkmıştır. Başkan Arbor Larry'ye, ARL'de onun adına casusluk yapması durumunda onu işsizlikten kurtaracağını söylemiş, fakat sözünde durmamış, bu yüzden de Larry, kendisini ihanete uğramış hissetmişti. Larry kurbana dokunmadığını iddia etse de Frank, zaten kendisinin dokunmadığını ve bütün işi araba eziciye yaptırdığını belirtmiştir. Sonunda Başkan Arbor'ı öldürdüğünü itiraf eden Larry, Başkanın robotlara vatandaşlık hakkı verilmesinden hiç hoşlanmamaktaydı çünkü bu, Gelişim Vadisinde yaşayan insanlar için bardağı taşıran son damla olacaktı. Çünkü robotlar, insanları işlerinden edecek ve tabiri caizse bütün meydan robotlara kalacaktı. Larry, Başkanın robot yanlısı politik tutumundan vazgeçmesini sağlamak için ARL'ye katılmıştı fakat ARL, fiilen hiçbir şey yapmamaktaydı. Bu yüzden ipleri kendi eline alan Larry'nin, Başkan'ın insanların hayatlarını mahvetmesine engel olması gerekiyordu. Larry bulduğu bir robot koluyla Başkanın başına vurarak etkisiz hale getirmiş, sonra da araba eziciye yedirerek sıkıştırıcının işi bitirmesini sağlamıştır. Larry'nin cinayet biçiminden tiksinti duyan Frank, hiç vakit kaybetmeden oyuncu ile birlikte Larry'yi mahkeme karşısına çıkarmıştır.

Yargıç Dante, Larry'ye neden Annette'i öldürdüğünü sorduğunda Larry, bir insanın başka bir insanı öldüremeyeceğini, çünkü her insanın bir nedeni olduğunu ileriye sürmüştür. Bunun üzerine Larry'yi daha fazla dinlemek istemeyen Dante, bir siyasetçiyi öldürmekten ötürü başta 25 yıl hapis cezasına çarptırılmış, fakat cezasının uzatılmasını istemesi ile cezası 40 yıla çıkarılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki