Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Laura Harrington

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Şüpheli
LH3.png
Profili
İsmi

Laura Harrington

Boyu

5'8" (1,74m)

Yaşı

27

Ağırlığı

148 Ibs (67 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Sür, Sallan, Öl

Laura Harrington (d. 1986), profesyonel bir golfçüdür ve golf efsanesi Tony Webb'in öldürüldüğü Sür, Sallan, Öl (Vaka #46)'de bir şüphelidir.

Profili

Laura, 27 yaşında, uzun siyah saçları olan, kahverengi gözlü bir kızdır. Üzerinde genellikle pembe bir yakalı tişört ile başında pembe-beyaz bir golf güneşliği vardır. Laura, 184 pound (67kg) ağırlığındadır ve kan grubu A+'tir. Golf oynamasının dışında ayrıca şarap içtiği ve çilekli sabun kullandığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ekip, Tony'nin birisi ile saunada buluşacağına dair bir not bulmuşlar ve saunayı aradıktan sonra orada Laura ile karşılaşmışlardır. Ekip, Tony'nin buluşacağı kişinin Laura olduğunu tahmin etmişler, bunun üzerinde Laura ile konuşmuşlardır.

Laura ekibe Tony'nin ölümünden önce onunla ilişkisi olduğunu söylemiştir. Dediğine göre Tony ile bir yardım kampanyasında tanışmıştı, ve Tony, Laura'ya onu çalıştırmak istediğini söylemişti. Tony kariyerine odaklanmaya başladığında ise ilişkileri yavaşlamış ve Laura daha sonra Tony'yi başka kadınlarla yakaladığında, Tony'nin onun ruh ikizi olduğunu düşündüğü için Tony'yi affetmiştir.

Ekip daha sonra üzerinde Laura'nın, bir çilekli sabun firması ve Tony'nin mesajları ile birlikte yazdığı bir sponsorluk sözleşmesi bulmuşlar ve Laura'yı tekrar sorguya almışlardır. Laura, dediğine göre, bir çapkınlık skandalında adının geçmesini önlemek için Tony ile olan ilişkilerini bitirmek istiyordu fakat Tony, buna karşılık Laura'yı, sponsorlarından mahrum bırakarak kariyerini bitirmeye çalışmıştı, ki buda Tony'nin kadınlar üzerindeki etkinliğinin bir göstergesiydi.

Vakanın sonunda, her ne kadar Tony, katiyerini bitirmeye çalışmış olsa da Laura, suçsuz bulunmuş ve serbest bırakılmıştır.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki