Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Lavinia De Brills

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Lavinia De Brills
LaviniaDeBrills.png
Profili
Tam Adı Lavinia De Brills
Uyruğu Güney Afrika Bayrağı.png Güney Afrika Cumhuriyeti
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 39
Ağırlığı 131 lbs (59 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A+
Durumu Merhum
Vakalar Alev Alev(adı geçti)
Ölümün Çarkı
İşlenmemiş Cevher(adı geçti)
Zehrolan Yarış(tutuklandı)
Gözler Önünde(öldürüldü)

Lavinia De Brills (1977-2016) Ölümün Çarkı'nda bir şüpheli ve Zehrolan Yarış'ta Nomena Leroy'un katilidir. Lavinia Gözler Önünde'de öldürülmüştür.

Profili

Lavinia, 39 yaşında bir elmas varisidir. Lavinia orta uzunlukta koyu sarı saçlara sahiptir ve üzerine bej bir deri ceket giymekle beraber kahverengi bir safari şapkası takmaktadır. Lavinia ayrıca bitkiler konusunda bilgilidir, nyama choma yer ve yön bulma becerilerine sahiptir.

"Zehrolan Yarış"tan Lavinia yılanlar konusunda bilgilidir, maafe yer, şampanya içer ve Afrika desenli bir şal takar.

Vakalardaki Rolü

Ölümün Çarkı

Oyuncu, Lavinia De Brills'in peşinden Kenya'ya gelmişti ve görevi kendisini SOMBRA konusunda uyarmaktı. Oyuncu Lavinia'nın kaldığı pansiyonun afişini bulduktan sonra Lavinia'yı da bulmuş ve kendisi ile konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisini hayatının tehlikede olduğu konusunda uyardığında Lavinia, bir yerde bir yanlış olduğunu düşünmüştü. Dediğine göre son zamanlarda tanıştığı tek yabancı safari rehberiydi fakat o da kısa süre önce öldürülmüştü. Lavinia, cinayet lafını duyunca şaşırsa da kurbanı fazla iyi tanımadığını, sonuçta kişinin çalışanlarıyla bir dereceye kadar yakınlaşabildiğini ileriye sürmüştür.

Oyuncu, kurbanın yasa dışı fildişi ticareti yaptığı ortaya çıkmasının üzerine Lavinia'nın fildişi broşunu bulunca kendisi ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Lavinia, broşun kendisine büyük büyükannesinden kaldığını ve broşun yıllardır kendisinde olduğunu belirtmiş, aynı zamanda da oyuncunun ima ettiği gibi kurbanla birlikte fil öldürmemişti. Kurban kendisine fildişi satmayı teklif ettiğinde Lavinia, bu teklifi geri çevirmişti çünkü Afrika'da bulunma sebebi bu değildi.

Soruşturmanın sonunda Nyota Adhiambo'nun tutuklanması ile Lavinia suçsuz bulunmuş faka daha sonra Büro merkezine gelerek elmaslarının çalındığını iddia ederek oyuncudan yardım istemiştir. Lavinia, elmasların çalınmasının arkasında SOMBRA'nın olduğundan şüpheleniyordu, hatta kanıt olarak birkaç belge hazırlamış fakat belgeler kaybolmuştu. Belgeleri bulan oyuncu, belgelerin üstünde Prens Abioye diye birisinin adına rastlamış ve kendisine bu şahsın kim olduğunu sormak istemiştir. Lavinia, kayıp elmasları araştırırken bu ismin sürekli karşısına çıktığını fakat kim olduğunu bilmediğini dile getirmiştir. Bildiği tek şey ise Abioye'nin ücra bir prensliğin lideri olduğu ve şu anda Güney Afrika'da bulunduğuydu. Hatta prensi Güney Afrika'ya kadar takip etmeyi düşünmüş fakat peşinde SOMBRA varken bu kararından vazgeçmişti.

Zehrolan Yarış

Oyuncu sanat galerisinde bulduğu bir cep tabancasının üstünde Lavinia'nın parmak izini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre SOMBRA'nın peşinde olduğunu öğrendiğinden beri şahsi güvenliğine daha fazla önem vermeye başlamıştı. Oyuncu kendiisne SOMBRA'nın elmasları hangi yöntemle kaçırdığından bahsettiğinde Lavinia, sorunu çözdüğü için oyuncuya müteşekkil olduğunu dile getirmiştir. Kendisine cinayet sorulduğunda ise kurbanla daha önce hiç karşılaşmadığını söylemiştir.

Oyuncu daha sonra Lavinia'nın kurbana gönderdiği "sana söylenileni yap" yazılı mesajı bulmuş ve Lavinia'ya bunu sormak istemiştir. Şampanya'dan kör kütük sarhoş olan Lavinia, Nomena'nın sıradaki yarış için kendi aracını istemesi üzerine o mesaj gönderdiğini belirtmiştir. Oyuncu Lavinia'nın iddiasını şüpheli bulsa da Lavinia, cinayetle alakası olmadığı konusunda ısrarcıydı.

Soruşturmanın sonunda ise delillerin kendisini işaret etmesi ile Nomena'nın katilinin Lavinia olduğu ortaya çıkmıştır. Lavinia, Nomeya'yı kendisine şantaj yaptığı için öldürdüğünü, aynı zamanda da kendi elmaslarını SOMBRA adına kaçırdığını itiraf etmiştir. Nomena kendi ralli ekibini kurmak istiyordu ve Lavinia'nın kaçakçılık işine bulaştığını öğrendiğinde bunu lehine çevirmek istemiş ve isteğini yerine getirmediği takdirde kendisini ifşa etmekle tehdit etmişti. Bunun üzerine Nomena'nın kendisine zarar vereceğini fark eden Lavinia, Nomena'nın alet çantasına zehirli yılan sokarak kızın ölümüne neden olmuştu. Lavinia, kasten ve planlayarak adam öldürmek, elmas kaçakçılığı yapmak ve yetkililerle işbirliği yapmayı reddetmekten ötürü Yargıç Adaku tarafından 50 yıl hapisle cezalandırılmıştır.

Daha sonra ralli yarışçısı Thomas Moulin, Lavinia'dan yüklü miktarda elması saklama emri aldığını ve elmasları alacak olan kişinin Büro köstebeği olduğunu itiraf etmiştir, yani Lavinia başından beridir Büro'daki hainin kim olduğunu biliyordu. Oyuncu Michelle Zuria ile Lavinia'nın sorgusuna inecek iken Carmen'den Lavinia'nın Büro genel merkezinde öldürüldüğünü öğrenmiştir.

Cinayetin Detayları

Lavinia, Büro'daki hücresinde başından tabancayla vurulmuş halde bulunmuştur. Angela'nın dediğine göre ölüm sebebi başına aldığı kurşundu ve cinayetin işlenmesi bir dakikadan fazla sürmüş olamazdı. Angela bunun yanı sıra kurbanın boynunda bir tür kimyasal madde kalıntısı bulmuştu. Dediğine göre malum madde, ağrı kesicilerde kullanılan asetominofen adlı bir maddeydi. Bu durum da katilin ağrı kesici aldığına işaretti.

Katil ve Nedenleri

Soruiurmanın sonunda katilin, Büro'nun adli tabibi Angela Douglas'ın ta kendisi olduğu ortaya çıkmıştır.

Angela başta köstebek olmadığını öne sürse de sonunda Büro'ya karşı işlediği suçları itiraf etmek zorunda kalmıştır. Dediğine göre SOMBRA, Büro'ya fazla sadık olduğunu düşündüğü için Angela ve ekibin geri kalanını Madagaskar'da ortadan kaldırmayı planlamıştı. Angela, SOMBRA'dan kopmadığını kanıtlamak için Lavinia'yı elmas kaçakçığı işine bizzat kendisi sokmuş ve daha sonra da kendisini ifşa etmemesi için Lavinia'yı kendi hücresinde Jack'in tabancasıyla vurarak öldürmüştü. Tüm bunların üzerine Yargıç Adaku Angela'yı kasten adam öldürme, suç örgütü üyeliği ve Büro'ya ihanetten ötürü müebbet hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki