Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Lawrence Bishop

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments14 Share

Şüpheli
DLB.png
Profili
İsmi

Lawrence Bishop

Boyu

6'0" (1,83m)

Yaşı

57

Ağırlığı

165 lbs (74kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

AB+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Çarmıha Gerildi(tutuklandı)

Doktor Lawrence Bishop (d. 1956) Grimsborough Akıl Hastanesinde bir psikolog idi fakat kısa bir zaman önce oradan kovulmuştur. Ed Miller, Frank Janovski, Linda Lovara ve Gordon Michelli bilinen hastalarıdır. Dr. Bishop aynı zamanda Çarmıha Gerildi (Vaka #7)'de Gordon Michelli'nin katilidir.

Profili

Dr. Bishop 57 yaşında, ak ve dağınık saçlı bir adamdır. Normal ebatta bir sakalı ve ona bağlanan bir bıyığı vardır. Beyaz gömlek ve gri süveterin üstüne kareli zeytin yeşili bir ceket giyer ve siyah bir papyon takar. Ceketinin üst cebinde gözlük ve dolma kalem vardır. Lawrence 6 fit (1,83m) boyundadır ve kan grubu AB+'tir. Lawrence Hristiyandır, viski içer ve ayrıca nevraks hapı kullanır.

Vakadaki Rolü

Ekip Gordon Michelli'nin çarmıha gerilmiş halde bulunduğu inşaatı incelerken parçalanmış bir işyeri kartı buldu. Kartı bir araya getirdiklerinde ise üzerinde 'Psikolog Dr. Lawrence Bishop' yazılı olduğunu gördüler. Bishop ekibe Gordon'u gördüğünü itiraf etmiştir. Daha sonra viski içtiği ve genellikle hastalarına yazdığı nevraks hapından kullandığı ortaya çıkmıştır. Bütün deliller Dr. Bishop'u işaret ettiğinde Gordon'u öldürmekten yakalanmıştır. Mahkemede Gordon'un kendisine geldiğini ve şehirdeki eski kiliseyi yıktığı için vicdan azabı duyduğunu söylemiştir. Dediğine göre Gordon, Dr.Bishop'tan onu öldürmesini istemiş ve önce kendini kırbaçlatmış, daha sonrada Bishop'a kendini bir çarmıha çivilettirmiştir. Olaydaki çelişkiden ötürü Dr. Bishop daha önce çalışmış olduğu akıl hastanesine kapatılmıştır.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki