Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Leah Davies

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Leah Davies
LD.png
Profili
Tam Adı Leah Davies
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 35
Ağırlığı 154 lbs (70 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Ölümün Altında Ne Var

Leah Davies (d. 1979) Ölümün Altında Ne Var vakasında bir şüphelidir.

Profili

Leah, 35 yaşında bir çevrecidir. Leah uzun kahverengi saçlıdır ve yeşil çerçeveli ve büyük camlı bir gözlük takar. Genellikle üzerinde yeşil bir atlet ile bej rengi bir ceket giyer ve boynuna bir altın ve iki tane incili kolye ile sol yakasına bir tane yunus sembollü ve yaprak işaretli, iki adet rozet takar. Leah'nın aynı zamanda el kremi kullandığı, şampanya içtiği ve skuba dalgıçlığı yaptığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Amir Marquez'in, ekibe Pasifik Skuba Dükkanına bir bomba yerleştirildiğini söylemesi üzerine ekip, bir an önce olay yerine intikal edip, geçici olarak Valerie'nin cinayetini durdurarak bombayı aramaya başlamışlardır. Neyse ki hiç mekan zarar görmemişi, fakat Amy ve oyuncu toza bulanmışlardır. Ekip, bombayı onarıp Hannah'ya göndermişlerdir ve analiz sonucuna göre bomba, Leah tarafından insanları korkutmak için yapılmıştı. Bunun üzerine ekip, Leah'yı karakola çağırarak sorguya almışlardır.

Ekip, Leah ile Valerie'nin cinayeti hakkında konuşmak istediklerinde Leah, sert bir tavır takınmış, fakat Amy'de ilk defa aynı sertlikle Leah'ya cinayet konusunda fırça çekmiştir. Leah, Valerie'nin particileri egzotik mercanların oraya götürdüğünü, bununda deniz yaşamına zarar verdiğini dile getirmiş ve oraların hassa bölge olduğunu ve korunması gerektiğini belirtmiştir.

Ekip, daha sonra Koca Pete'e Leah tarafından gönderilen bir buz makinesi bulmuşlar, içinden bir kaç adet buz toplayıp bunu Yann'a göndermişlerdir. Analiz sonucuna göre Leah, buz küplerini müshil ile doldurmuştu, bu da ekibin aklına Leah'nın partiye zarar vermek istediği düşüncesini getirmiş, bunun üzerine de ekip, Leah ile tekrardan sohbet etmeye gitmişlerdir. Leah, insanların kendisini dinlemeyip deniz hayatına zarar vermelerinden artık usandığını dile getirmiş, fakat aynı zamanda da kendisini dinletmek için yaptığı her şeyinde bir şekilde geri teptiğini söylemiştir. Leah, bunun üzerine doğayı korumak için biraz fazla hevesli olduğunu fark etmiştir.

Koca Pete'in tutuklanmasının ardından Angie Cortez, karakola gelerek bir kaçığın yata izinsiz giriş yaptığını (ki Yat, halen bir suç mahalliydi) söylemesi üzerine ekip, Yata gitmişler ve orada içinde pembe bir sıvı bulunan bir zehirli atık varili bulmuşlardır. Ekip bunu analiz ettirdikten sonra bunun aslında Leah tarafından, denizi koruma partileri için yapılan bir kozmopolit kokteyl olduğu ortaya çıkmıştır. Leah, anlattığına göre Big Mighty Yatını Dünya Mercan Vakfı galası için kiralamıştı. Leah, sonunda yaptığı yanlışların farkına varmış ve aşırıya kaçan şiddet içerikli eylemler yerine barış dolu toplantılar düzenlemenin doğanın korunması üzerinde daha olumlu bir etki yaratacağı kanısına varmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki