Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Lee Dupree

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Lee Dupree
Lee Dupree.png
Profili
Tam Adı Lee Dupree
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Bayou Kanı(öldürüldü)

Lee Dupree Bayou Kanı'nda kurbandır.

Profili

Lee, kısa, taralı, siyah saçlı ve kahverengi gözlü bir delikanlıydı. Genellikle üzerine beyaz bir atlet ile siyah bir ceket giymekte ve gümüş bir kolye takmakta idi. Aynı zamanda hafif bir keçi sakalına sahiptir ve ceketinin sol yakasında çalıştığı restoran olan Gumbo Jumbo'nun kartı bulunmaktadır.

Cinayetin Detayları

Roxie, ekibin Bayou bataklıklarında ceset bulmaları üzerine heyecanlanmış, bunun yanında da kurbanın ağaca çivilenmesinde kullanılan şişlerin üzerinde karides suyuna ait bakterilere rastlamıştır. Bu, katilin karidesler ile temasta olduğunun bir göstergesiydi. Bunun yanında Yann, ekibin cinayet mahallinde buldukları tütün tabağının üzerindeki kanı analiz etmiş ve bunun kurbana ait olduğunu saptamıştır. Fakat kurbanın vücudunda herhangi bir nikotin izine rastlanmadığı için de tütün tabağı katile aitti, yani katil, tütün çiğniyordu.

Ekip, daha sonra cinayet mahallinde Lee'nin bıçağını bulmuşlar ve üzerindeki toz kalıntısından bir örnek aldıktan sonra analiz için Yann'a göndermişlerdir. Sonuca göre toz, saça takılan deniz kabuklarına aitti, bu da Lee'nin ölmeden önce katilin saçına bıçağı ile temas ettiğinin bir göstergesiydi. Yani katilin saçında deniz kabukları vardı.

Katil ve Nedenleri

Lee'nin katili, çalıştığı restoranda bir garson olan Shawna Knox'tır.

Ekip, Shawna'yı suççu duruma düşürecek kadar yeterli delil bulduklarında Shawna, Lee'yi kendisini savunmak için öldürdüğünü dile getirmiştir. Dediğine göre Lee, sorunlu bir çocuktu ve sürekli birilerini aşağılama gereksinimi duyuyordu, bunun içinde en yakınında olan Shawna'yı seçmişti. Shawna, Lee'nin hareketlerinden hoşlanmıyordu çünkü Lee'nin kendisine cinsel istismarda bulunduğunu düşünmekteydi. Bu yüzden Lee'nin garip hareketlerine bir dur demesi gerekiyordu, ve buna onu öldürmekte dahildi.

Shawna, birinci dereceden adam öldürme suçundan yargıcın karşısına çıkartıldığı sırada beraat talebinde bulunmuş fakat Yargıç Dante, Shawna'nın neden yanında barbekü şişi taşıdığını merak etmekteydi, çünkü nefsi müdafaanın şiddet içermeyen yollarla da yapılabileceğine inanmaktaydı. Shawna, Lee'nin daha Gumbo Jumbo'da ilk çalışmaya başladığı zamanlarda "sorunlu" birisi olduğundan bahsetmiş, bir de Lee'nin kendisne sadece zorbalık yapmadığını, aynı zamanda da cinsel istismarda bulunduğunu, yani ne olursa olsun kendisi üzerinde hakimiyet kurmak istediğini eklemiştir. Dediğine göre barbekü şişlerini Lee'yi yine benzer bir durumda tuzağa düşürmek için yanında taşıdığını belirtmiştir. Yine Lee, Shawna'ya karşı bir cinsel saldırıda bulunacağı sırada Shawna, şişlerden bir tanesini kalbine saplamış, geri kalan iki şişi de omuzlarına saplayarak duvara çivilemiş ve Bill Farnham'ın vudu dükkanında ki vudu bebeğine benzemesini sağlamış. Hatta daha sonra aynı vudu bebeğini karakola göndererek suçu Bill'in üzerine yıkmaya çalışmış, fakat bu hiçbir işe yaramamıştır.

Yargıç Dante, Shawna'nın beraat talebini kabul etmiş ve onun yerine Shawna'yı çocuk ıslah evine göndermiştir. Çünkü bu sayede Shawna'nın hayatla başa çıkabilmek adına yeni yöntemler geliştireceğini, yani bir şekilde hayatını tekrardan düzene sokabileceğini düşünüyordu. Çünkü Shawna zaten 17 yaşındaydı ve işlediği cinayette yetişkin seviyesinde değildi ve o derece de bir cezaya gerek yoktu.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki