Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Leila Malak

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Leila Malak
LeilaMalak.png
Profili
Tam Adı Leila Malak
ليلى ملاك
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 56
Ağırlığı 147 lbs (66 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Çifte Bela(yalancı şüpheli)

Leila Malak (Arapça: ليلى ملاك; d. 1960) Çifte Bela vakasında görülen bir yalancı şüphelidir.

Profili

Leila Malak, Birleşik Milletler yüksek komiseridir ve 56 yaşındadır. Leila beyaz bir gömleğin üzerine siyah bir ceket giyer ve başına mavi bir eşarp takar.

Vakadaki Rolü

Joel Heller'in Niilo Virtanen cinayetinden ötürü tutuklanmasının ardından Leila, Büro'dan saldırı konusunda bir açıklama istemiştir. Oyuncunun Heller'in itiraf ettiğini belirtmesine rağmen Leila, Heller'in SOMBRA'dan olduğuna inanmamakta ve Büro'nun cinayete ilişkin ABD'nin sorumluluğunu ortadan kaldırmaya çalıştığını düşünmekteydi. Oyuncu bunun üzerine cinayette SOMBRA'nın parmağı olduğunu kanıtlamak için kanıt peşine düşmüştür.

Oyuncu sonunda Heller'in SOMBRA tarafından hazırlanmış sahte kimlik belgesini bulmuş ve bunu kanıt olarak Leila'ya göstermiştir. Leila, kanıt karşısında BM'nin SOMBRA'yı araştıracağını fakat bunun için ilgili yerlerle temas kurması ve bir kurul toplaması gerektiğini söylemiştir. Oyuncu SOMBRA gibi bir örgüt karşısında tartışmaya zaman olmadığını belirtse de Leila, protokolün böyle olduğunu ve toplanmanın en az 6 ayı bulabileceğini söylemiştir.

Also on Fandom

Random Wiki