Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Lennie Adams

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Şüpheli
LA.png
Profili
İsmi

Lennie Adams

Boyu

6'0" (1,76m)

Yaşı

52

Ağırlığı

190 Ibs (86kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

AB+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ölümcül Bir Oyun

Lennie Adams (d. 1961), Steve Wood'un öldürüldüğü Ölümcül Bir Oyun (Vaka #20)'da bir şüphelidir.

Profili

Lennie, 52 yaşında, omuzuna kadar uzanan sarı saçlı ve kahverengi gözlü bir adamdır. Eski bir mahkum olan Lennie'nin aynı zamanda belirgin kahverengi ve saçının arkalarına kadar uzanan bir sakalı ve ve boynunda üç tane inci bulunan bir kolyesi vardır. Genellikle omuzdan itibaren kolları yırtılmış mavi bir kot ceket giyer ve içinde beyaz bir atlet vardır. Lennie ayrıca uyku hapıda kullanır.

Vakadaki Rolü

Ekip Berduş Sığınağı denilen bir evsiz kampını ararlarken orada bir düğme bulurlar. Düğmeden bir DNA çıkar ve analiz sonucunda Lennie'ye ait olduğu öğrenilir. Lennie karısına işkence etmek ve alıkoymaktan ötürü üç yıl yatmış ve henüz yeni hapisten çıkmıştır. Bu sebepten ötürü ekip Lennie'ye işlenen bu sadistçe cinayet hakkında ne bildiğini sormuşlardır. Daha sonra ekip Lennie'ye ait uyku hapları bulmuşlardır ve Lennie'ye bunu sorduklarında Lennie hapisten çıktıktan sonra uyumanın kendisi için çok zor olduğunu belirtmiş ve bu sebepten ötürü uyku hapı kullandığını söylemiştir. Steve Wood adlı birisini tanıyıp tanımadığını sorduklarında ise Steve ile aynı hücrede kaldığını ve birbirlerinden nefret ettiklerini söylemiştir.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki