Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Lenny Spitfire

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments11 Share

Lenny Spitfire
LS.png
Profili
Tam Adı Lenny Spitfire
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 36
Ağırlığı 176 lbs (80 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu B-
Durumu Hayatta
Vakalar Ölü Kız Son Kez Kaydı
Buzlar Kraliçesi

Lenny Spitfire (d. 1978) Ölü Kız Son Kez Kaydı ve Buzlar Kraliçesi vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Lenny, 36 yaşında, alev motifli siyah bir mohikan saçı olan, mavi gözlü ve esmer bir adamdır. Üzerinde yine alev desenli siyah bir yelek, çenesinin üzerinde bir tane piercing, kulağında iki tane küpe ve boynunda mavi-yeşil incili iki tane kolye ile bir adet muska vardır. Lenny'nin aynı zamanda yoga yaptığı ve gitar çaldığı da bilinmektedir.

"Buzlar Kraliçesi"'nde Lenny'nin elektronik müzik dinlediği ve GPS cihazı kullandığı öğrenilmiştir. Ayrıca bu vakada muska yerine boynuna iki adet fosforlu çubuk takmaktadır.

Vakalardaki Rolleri

Ölü Kız Son Kez Kaydı

Ekip, Lenny ile ilk olarak Susie'nin bahçesinde bir tane kullanılmış bir meşale bulduktan sonra konuşmuşlardır. Ekip, meşaleden kül örneği topayıp analize göndermişler ve bunun sonucunda da meşaleyi kullananın Lenny olduğu anlaşılmıştır. Dediğine göre Susie, sürekli paten derbisi antrenmanları için meydanda takılırdı ve Susie'ye hayran olduğu içinde ona kullanılmış meşalelerinden birini vermişti. Lenny ekibe son olarak ekibe cinayetlere odaklanmak yerine biraz eğlenmeleri gerektiğini söylediğinde ekip bundan bir anlam çıkartamamıştır.

LennyAşkMektubu.png

Ekip, daha sonra Lenny'nin malzeme kutusunun içinde Susie'ye yazılmış bir aşk mektubu bulmuşlar ve Lenny'yi tekrardan sorguya almışlardır, ki burada Amy, Lenny'nin akli dengesinin yerinde olmadığını düşünmekteydi. Lenny, dediğine göre terapistinin tavsiyeleri üzerine Susie'ye yazdığı aşk mektuplarını göndermek yerine saklıyordu. Amy, Lenny'ye biraz işine ara vermesi gerektiğini söylediğinde Lenny, işinden ötürü kafayı yememek için yoga yaptığını dile getirmiştir.

Vakanın sonunda Barbara Pickley tutuklandığı için Lenny serbest bırakılmıştır. Ek soruşturma sırasında ekip, gösterici buluşmasında Lenny'nin mavi-yeşil ateş boyasını bulup ona geri vermişler ve Lenny, bu yüzden ekibe teşekkür etmiştir. Ekip daha sonra Lenny'nin Mona Middlefinger ile birlikte bağış amaçlı bir hastane piyesinde oynayacak olduğunu öğrenmişlerdir, ki bu Mona'nın yumuşak yanını göstermek için yaptığı bir şeydi. Vakanın bitiminde Lenny, hayatına olduğu gibi devam edebilmiştir.

Buzlar Kraliçesi

Ekip, bu vakada kanlı bir kılıç bulmuşlar ve üzerinden örnek alıp analize gönderdikten sonra kılıcın Lenny'ye ait olduğunu saptamışlar, bu sayede Lenny, tekrardan ekibin radarına takılmıştır. Dediğine göre Becky, her durumda Lenny'yi küçük düşürmeye çalışıyordu, bu yüzden de kılıç yutma gösterisini yaptığı sırada dikkatini dağıtmış ve kendisini kesmesine neden olmuştu. Bu durum, Becky'nin Lenny'den hoşlanmadığını, çünkü onun bir çeşit dilenci olduğu düşündüğünü göstermekteydi.

Ekip, daha sonra Becky tarafından yazılmış ve Okyanus Kıyısı sakinlerine Lenny'ye para vermemelerini söyleyen bir infografi bulmuşlar ve Lenny ile bunun hakkında konuşmaya gitmişlerdir. Lenny'nin bu durum karşısında tepesi atmıştı çünkü insanların artık kendisine para vermemelerinin sorumlusunun Becky'nin çıkarttığı infografi olduğunu düşünüyordu, ve bu, Lenny'yi artık yalnız birisi olarak yaşamaya zorlamıştı. Becky'nin infografisi her ne kadar Lenny'nin düşüncelerini gösterse de vakanın sonunda katil olarak Derek Stone tutuklandığı için Lenny serbest bırakılmıştır.

Ek soruşturma sırasında Zack Taylor, alışveriş sokağında Lenny'nin maymunu tarafından saldırıya uğramıştı ve ekip, maymunu Lenny'ye geri götürdüğü sırada Lenny, maymunu adına özür dilemiş ve Billy'nin (maymunun adı) bir daha kötü davranmayacağına dair söz vermiş, sonunda eski yaşamına geri dönebilmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki