Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Leo Brooks

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Şüpheli
LeoBrooks.png
Profili
İsmi

Leo Brooks

Boyu

5'8" (1,74m)

Yaşı

38

Ağırlığı

160 lbs (73 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

AB-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Vahşi Vahşi Ölüm

Leo Brooks (d. 1976), film prodüktörü Horace Foster'ın öldürüldüğü Vahşi Vahşi Ölüm (Vaka #33/89)'de bir şüphelidir.

Profili

Leo, 38 yaşında, kısa, kıvırcık, kahverengi saçları olan, yeşil gözlü bir adamdır. Genel olarak stüdyolar ve prodüktörler arasında aracı görevi gören bir muhasebeci olan Leo, beyaz bir gömleğin üstüne yeşil kareli bir ceket giymekte ve, üzerinde çeşitli matematiksel semboller bulunan siyah bir kravat takmaktadır. Aynı zamanda gömleğinin sağ cebinde bir hesap makinesi ve sağ elinde benekli kırmızı bir mendil vardır, ayrıca ince çerçeveli bir gözlük takmaktadır. Tüm bunların yanında Leo'nun poker oynadığı, kovboy çizmeleri giydiği ve tekila içtiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Vaka89Mektup.png

"Horace Foster, başın büyük dertte"

Ekip kurbanın köşkünde, üzerinde tehdit mesajı yazan muhasebecinin mektubunu bulup, mektubun sahibini Hannah Choi'ye takip ettirdikten sonra Leo kendisini polisin şüpheli listesinde bulmuştur. Hannah'nın dediğine göre mesajda, Horace'ın Abitbol & Sons stüdyolarından kendi kişisel hesabına para aktardığından bahsetmekteydi. Detaylara fazla meraklı olmayan Frank, Hannah'ya sadede gelmesini söylediğinde Hannah, ekibi doğrudan Leo'ya yönlendirmiştir.

Leo'nun dediğine göre Horace, Abitbol & Sons stüdyolarının bütçesel kısıtlamalarını sürekli ihmal etmekteydi ve bunun en son örneği, bir adet parti yatı kiralamış olması idi. Frank, Leo'ya mesajdaki "büyük dert"'in manasını sorduğunda ise Leo, tek amacının Horace'ı stüdyo parasını çarcur etmeyi bırakması konusunda uyarmak olduğunu dile getirmiştir.

Vaka89Not2.png

"Leo, muhasebe kayıtlarını yok et, yoksa bu şehirde işin biter!
Horace"

Ekip daha sonra Horace'tan Leo'ya, bütün harcamalarını gizli tutması konusunda yazılmış bir not bulduktan sonra Leo ve Horace arasında başka bir anlaşmazlık bulunduğunu fark etmişler ve Leo ile bir kez daha konuşmaya gitmişlerdir. Sorguda Leo, Horace'ın kendisini, yapmış olduğu harcamaları stüdyo yöneticilerinden gizli tutmaz ise işinden kovacağına dair tehdit ettiğini itiraf etmiştir. Leo ayrıca Horace'ın kendisini oldukça zora soktuğunu belirtmiştir çünkü Abitbol & Sons stüdyoları, Leo'nun tek ekmek kapısıydı. Leo aynı zamanda Horace ile pervasız harcamaları konusunda uzlaşmaya çalışmış, fakat bu girişimi başarısız olmuştu. Horace'ın ifşa olan harcamalarının Horace'ın istediği şekilde düzenlenecek olması Leo'yu oldukça kızdırmıştı fakat Leo, yine de bunun çözümünün cinayet olduğuna inanmamaktaydı.

Vaka89Kontrat.png

Jupiter'ın, Abitbol & Sons stüdyoları ile imzalamış olduğu kontrat.

Vakanın sonunda cinayetin nedeninin poker sahtekarlığından kaynaklandığının ortaya çıkması ile Leo serbest bırakılmış, fakat Russell Crane'in, babası Jupiter Crane ile Abitbol & Sons stüdyoları arasında imzalanmış kontratını bulması ile bir Ütopya vakasının arasında kalmıştır. Jupiter, Horace'ın "The Ornery Die Last" adlı Western filminin tarikatın istekleri doğrultusunda yeniden yazılmasını kabul etmiş ve Russell, her ne kadar Leo'dan bunun nedenini öğrenmek istese de Leo, ekibe elinin kolunun bağlı olduğunu, çünkü Ütopyalıların resmen Ivywood'u demir yumrukla yönettiklerini belirtmiştir. Babasının, Tarikat'ın emri altında Abitbol & Sons stüdyoları ile çalıştığını öğrenen Russell'ın o andan itibaren dünyası başına yıkılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki