FANDOM

Leydi Highmore
LeydiHighmore
Profili
Tam Adı Highmore(tam adı bilinmiyor)
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 65*
Ağırlığı 140 lbs (63 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta*
Vakalar Konuşan Ölüler
Pasta Yesin

Leydi Highmore Konuşan Ölüler ve Pasta Yesin vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Leydi Highmore, 65 yaşında bir soylu kadındır. Highmore soluk kahverengi saçlıdır, üzerine kadife kırmızısı bir elbise giyer ve aynı renkte bir şapka takar.

"Konuşan Ölüler"de Highmore afyon kullanır.

"Pasta Yesin"de Highmore altın bir broş takar. Aynı zamanda trüf yer, kroket oynar ve meyveli kobler içer.

Criminal Case'teki Rolü

Konuşan Ölüler

Oyuncu Leydi Highmore ile cinayet mahallini terk edip malikanesine dönmesinin ardından konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurbanın bir takım eşyalarını da alarak malikaneye dönmesinin nedeni aile yadigarı olduğunu belirttiği eşyaları kurtarmaktı. Oyuncu Highmore'un soruşturmaya zarar vermiş olabileceğini düşünse de Highmore, oyuncuya Philomena'nın odasını aramasına izin vermişti çünkü dediğine göre eşyaları oraya koymuştu.

Oyuncu daha sonra müze bahçesinde bulduğu kadınlara oy hakkı kuşağının üstinde Leydi Highmore'un şapkasından gelen kuş tüylerinden bulmuş ve kendisi ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Leydi Highmore'un kadınların oy hakkını desteklemiyor olması kuşağın kurbana ait olduğu anlamına geliyordu çünkü kendisi daha önce o hareketin içinde bulunmuştu. Dediğine göre kurban, bunun gibi bir çok faaliyetin içinde bulunmuştu ama bulunmasının amacı ise daha çok eğlenmek ve dikkatleri üzerine çekmekti. Oyuncu bunun Highmore adına leke sürecek olduğunu düşündüğünde Highmore, oyuncuya şüphelerinin yersiz olduğunu, kendi yaşında birisinin böyle bir suç işleyemeyeceğini belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda Ignatius Dupree'nin tutuklanması ile Leydi Highmore suçsuz bulunmuş fakat daha sonra oyuncu ile Bay Alastor'un partileri hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre yaşanan cinayetler kendisini endişelendirmeye başlamıştı çünkü son partide de bir cinayet yaşanmıştı. Highmore, Philomena'nın bir sonraki partiye de davetli olduğunu söyleyerek oyuncudan sıradaki partinin mekanını öğrenmesini istemiştir. Oyuncu bunun üzerine Philomena'nın eşyalarını tekrardan karıştırmış ve günlüğünden sıradaki partinin çikolata fabrikasında yapılacağını öğrenmiş, son olarak da bulduklarını Leydi Highmore'a bildirmiştir.

Pasta Yesin

Şef Wright oyuncuya Leydi Highmore'un telefonda, mekanında cinayet işlendiği için ağladığını söyledikten sonra oyuncu Highmore ile konuşmaya gitmiştir. Highmore, ağlamasının yalandan olduğunu ve aslında oyuncu ile görüşmek istediğini söylemiş fakat yeğeninin ölümünden bu kadar kısa bir süre sonra bir cinayetin daha işlenmiş olmasını da menfur bulmuştur. Oyuncu kendisine Bay Alastor'u tanıyıp tanımadığını ve partilerinde yaşanan cinayetleri sorduğunda Highmore, Alastor ile şahsen hiç tanışmadığını, Alastor'un partilerini bir parti planlamacısı aracılığıyla tertiplediğini söylemiştir. Oyuncu kendisine kurbanı sorduğunda ise Highmore, kurbanı açık büfede gördüğünü ve yemeklerden hoşlanmadığının gözünden kaçmadığını söylemiştir. Dediğine göre kurban, yemekler konusundaki aşırı seçiciliği ile biliniyordu ki bu seçicilik erkekler konusunda daha da katıydı, bu da şu ana kadar evde kalmasının başlıca nedeniydi.

Oyuncu daha sonra Highmore'a ait bir siyanür şişesi bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre siyanürü doktoru sinirlerine iyi gelmesi için yazmıştı fakat şişenin kendisine ait olması cinayeti kendisinin işlediği anlamına gelmiyordu çünkü şişeyi herhangi birisi bulup cinayeti işlemiş olabilirdi.

Soruşturmanın sonunda Ernest Swanswaddle'ın tutuklanması ile Leydi Highmore suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu daha sonra Alastor'un, Leydi Upperton'da dahil bütün kurbanları birisinin adına öldürttüğüne dair kanıt bulmuş ve kurbanlar arasındaki ortak bağlantıyı bulmak için Leydi Highmore'dan yardım talep etmiştir. Merhum yeğeninin yakın zamanda kimi kızdırmış olabileceğini bilmese de oyuncuya yeğeninin eşyalarının arasında bir şeyler bulabileceğini söylemiştir. Oyuncu bunun üzerine salonu tekrardan aramış ve orada Philomena'nın başka bir kızla çekilmiş bir fotoğrafını bulmuştur. Fotoğraftaki ayrıntı ise iki kızın da birbirine öfkeyle bakıyor oluşuydu. Fotoğrafı inceledikten sonra Philomena'nın yanındaki kızın, oyuncunun partide karşılaştığı Giulietta Capecchi olduğu ortaya çıkmıştır. Giulietta'nın ayrıca kendisini bir hanımefendi olarak ispatlamasını zorlaştırdığı için kardeşi Lucrezia'dan haz etmediği bilinen bir şeydi. Oyuncu bunun üzerine Leydi Highmore'dan Giulietta'nın diğer iki kurbanla da bir alıp veremediği olduğunu öğrenmiştir. Dediğine göre Georgina, mafya ile olan bağlantılarından ötürü Giulietta'yı hor görmüş, Jack Goodwin ise kendisinden borç alıp geri ödememişti. Bu durum da cinayetler arasındaki ortak bağın Giulietta olduğunu anlamak için yeterli bir kanıttı.

Galeri