Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Li Jun

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Li Jun
Li Jun.png
Profili
Tam Adı Li Jun
李君
Uyruğu Çin Bayrağı.png Çin Halk Cumhuriyeti
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Suda Ölüm(öldürüldü)

Li Jun (Çince: 李君; pinyin: Lǐ jūn; okunuşu: Li Cün) Suda Ölüm'de kurbandır.

Profili

Jun bir evlat edinme kurumu çalışanıydı. Jun, orta uzunlukta siyah saçlara sahipti ve ölmeden önce üzerinde kahverengi bir gömlek giymekteydi. Jun'ün ayrıca Ying adında bir de kızı vardır.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Jun'ün cesedini Lotus Köprüsü'nün orada suda sürüklenir halde bulmuştur. Otopsi sonucu kurbanın ölümünden önce katille boğuştuğunu göstermekteydi ama asıl ölüm nedeni, ağır bir cisimle başına aldığı darbeydi. Katil, muhtemelen sürüklenerek kaybolması umuduyla cesedi daha sonda nehre atmıştı. Angela bunun yanı sıra kurbanın bileklerinde hayvan bazlı yapıştırıcı izleri bulmuştu. Dediğine göre bunlar kaligrafi mürekkebi malzemeleriydi, bu da katilin kaligrafi ile uğraştığını göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin Amerikalı bir ressam olan Ellen Morowitz olduğu ortaya çıkmıştır. Ellen başta cinayetle alakası olmadığını ileriye sürse de delilleri tam tersini söylemekteydi. Dediğine göre yıllar önce yaptığı evlatlık edinme başvurusu, yaşam tarzındaki istikrarsızlıktan ötürü kurbanın kendisi tarafından reddedilmiş, bu da anne olma hayallerini suya düşürmüştü. Yıllar sonra Jun ile Sıçuan'da karşılaştığında Jun'ün kendisini tanımaması bardağı taşıran son damla olmuş ve Ellen, birden kafasının atmasıyla Jun'un hayatına son vermişti. Mahkemede de aynı şeyleri söyleyen ve yaptığından pişmanlık duymadığını dile getiren Ellen, Yargıç Adaku tarafından 20 yıl hapisle cezalandırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki