Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Liam Hall

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Liam Hall
LiamHall.png
Profili
Tam Adı Liam Hall
Uyruğu Birleşik Krallık Bayrağı.png Birleşik Krallık
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 26
Ağırlığı 162 lbs (71 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar Moskova Köstebeği
(tutuklandı)

Liam Hall (d. 1990) Moskova Köstebeği vakasında Darya Çernova'nın katilidir.

Profili

Liam, 26 yaşında, Rusya'da yaşayan bir İngiliz gurbetçisidir. Liam kızıl saçlıdır, üzerine siyah bir takım elbise giyer ve boynuna altın sikkeli bir kolye takar. Liam aynı zamanda votka içer, dana strogonof yer ve Tolstoy'un "Savaş ve Barış" kitabını okur.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Liam'ın kurbanla çekilmiş bir fotoğrafını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre olay sadece iki arkadaş arasında yenilen bir akşam yemeğinden ibaretti ve kurban, genelde kendisini neşelendirdiği için kocası yerine kendisini yemeğe davet ederdi. Oyuncu kendisine Darya'nın öldürüldüğü söylediğinde ise Liam, Darya ile geçirdiği zamanları özleyeceğini ve kendisinden yaşça büyük kadınları tercih ettiğini dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın cep telefonunda Liam'ın üstsüz özçekimini bulmuş ve Liam'a bunun anlamını sormak istemiştir. Archer kendisine verdiği hizmetlerin karşılığını ödemediği için mi Darya'yı öldürdüğünü sorduğunda Liam, kurbanın kendisinden memnun kaldığını ve gayette makul bir şekilde ödeme yaptığını belirtmiştir. Liam aynı zamanda ilişkilerinin, Darya'nın ani ölümünden ötürü bu kadar çabuk biteceğini tahmin etmemişti.

Soruşturmanın sonunda ise katilin aslında Liam olduğu ortaya çıkmıştır. Oyuncu kendisine delilleri sunduktan sonra Liam, Darya'nın öldürüldüğü gece kendisi ile akşam yemeğinde olduğunu ve ikisinin de çok fazla votka içtiğini söylemiştir. Liam'ın hatırladığı tek şey, kurban ile yürürken Kızıl Meydan'dan geçtikleri sırada kavgaya tutuştuklarıydı. Dediğine göre Darya, kendisinden bir evrak çantasını belli bir yere bırakmasını istemiş fakat içeriğinin ne olduğunu bilmediği için geri adım atmıştı. Daha sonra bayılan Liam, sabah uyandığında kavga ile ilgili hiç bir şey hatırlamadığını ve elinde büyük bir kesik olduğunu söylemiştir.

Mahkeme sırasında Liam, Yargıç Adaku'ya olayın bir kaza olduğunu ve öldürme niyetinin olmadığını söylemiştir. Liam'ın hikayesini inandırıcı bulan Adaku, ortada planlanmış bir cinayet olmadığı için kendisini beş yıl hapisle cezalandırmıştır.

Soruşturmanın kapanması ile oyuncu Liam ile bir kez daha başka bir konu hakkında konuşmak istemiştir. Liam oyuncuya, Darya ile olan son "buluşmasının" sebebinin bunun Darya'nın sözde en büyük bilgi transferi işi olması olduğunu söylemiştir, fakat diğer yandan da MGB'nin takibinde olduğunun farkındaydı. Planının risk taşıdığının farkında olan Darya, bunun üzerine Liam'a yaklaşmıştı. Liam'ın alıcı hakkında herhangi bir bilgisi yoktu fakat Darya ile olan en son "buluşması" Kızıl Meydan'da olduğu için ekibi oraya yönlendirmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki