Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Lily Bennett

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Bilinmeyen Karakter.png
Lily Bennett

Lily Bennett (1921-1974), Criminal Case’te adı geçen bir karakterdir. İsmi ilk olarak Engereklerin Yuvasında (Vaka #11)’da geçmiştir. Lily, Samuel Bennett, ya da bilinen adı ile One-Tooth Sam'in karısı idi.

Ölümü

Lily'nin ölümü hakkında herhangi bir bilgi yoktur, sadece 1974 yılında, yani 53 yaşında iken öldüğü bilinir.

Vakadaki Rolü

Lily'nin ölümünden sonra bunalıma giren Sam, eskiden ordudan kalma bütün eşyalarını ve servetini atmıştır. Yıllar sonra, Engerekler'in lideri Salvador Cordero cinayetinin soruşturması sırasında Jones, Samuel Bennett'e ait bir bıçak bulmuş ve ekip, Samuel Bennett'in aslında One-Tooth Sam olduğunu öğrenmişlerdir. Sam aynı zamanda ekibe bir zamanlar zengin olduğundan da bahsetmiştir. Daha sonra cinayetten ötürü Tony Marconi'nin tutuklanması ile geçmişini kazmak isteyen Sam, ekipten kanalizasyonda kendisine ait olan bir metal kutu bulmalarını istemiştir. Metal kutunun içinde mücevherler bulan ekip, bunu analiz için Grace'e göndermişler ve Grace, mücevherin gerçek olduğunu ve Sam'e ait olduklarını doğrulamıştır. Son olarak ekip, mücevherlerini Sam'e geri vermişler ve Sam tekrardan zengin olmuştur.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki