Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Lily Karam

1.317pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Lily Karam
LilyKaram.png
Profili
Tam Adı Lily Karam
Uyruğu Güney Afrika Bayrağı.png Güney Afrika Cumhuriyeti
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 32
Ağırlığı 147 lbs (67 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Su Testisi Su Yolunda Kırılır(yalancı şüpheli)
İşlenmemiş Cevher
Zehrolan Yarış

Lily Karam (d. 1984) İşlenmemiş Cevher ve Zehrolan Yarış'ta bir şüphelidir. Lily ilk kez Su Testisi Su Yolunda Kırılır'da yalancı şüpheli olarak görülmüştür.

Profili

Lily, 32 yaşında bir ralli yarışçısıdır. Lily kısa sarı saçlı ve mavi gözlüdür ve beyaz bir atletin üzerine kot yelek giymektedir.

"İşlenmemiş Cevher"de Lily, önceki görünümünün aksine lacivert beyaz bir ralli ceketi giymektedir. Bunun yanında tırtıl ve hoodia yer, mekanikten anlar ve yüzünde güneş yanığı vardır.

"Zehrolan Yarış"ta Lily yılanlar konusunda bilgilidir, şampanya içer ve maafe yer.

Vakalardaki Rolü

Su Testisi Su Yolunda Kırılır

Kayla Pieterse cinayetinin çözülmesinin ardından Marina ile birlikte Jonah'ın geçmişini araştıran oyuncu, Lily'nin Jonah ile çekilmiş bir fotoğrafına denk gelmişti. Oyuncu, Lily ile Jonah'ın bungee jumping biletlerini bulduktan sonra ortaya çıkan Lily, Jonah'ın kız kardeşi olduğunu söylemiştir. Bu durum karşısında utanan Marina, aynı zamanda da şaşırmıştı çünkü Jonah kendisine kardeşi olduğundan hiç bahsetmemişti. Bunun üzerine Lily, aslında babalarının aynı, annelerinin farklı olduğunu, yani üvey kardeşi olduğunu sözlerine eklemiştir. Dediğine göre Jonah'ı yıllardır görmemesine rağmen Jonah, kendisine sürekli Marina'dan bahsederdi.

İşlenmemiş Cevher

Oyuncu kurbanın matarasında Lily'nin deri hücrelerini bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre Jude ile Hızlı Yol Rallisinde tanışmış ve kurban kendisine matarasını iyi şans getirmesi için vermişti. Carmen Jude'un dedesinin matarasını verdiğine inanmadığını belirttiğinde Lily, ikisinin birlikte olduğunu ve Jude'a Afrika çöllerinde hayatta kalmayı öğrettiğini belirtmiştir. Oyuncu kendisine Jude'un öldürüldünü söylediğinde Lily'nin tek söylediği söz herkesin bir gün gidici olduğuydu.

Oyuncu daha sonra kurbanın akıllı saatini bulmuş ve bu sayede kurbanın Lily'yi takip ettiğini öğrendikten sonra kendisiyle ikinci kez konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurban kendisiyle gereğinden fazla samimi olmaya başlamış, hatta kendisini ona borçlu hissettirmek için sürekli hediyeler alıp durmuştu. Lily Jude'dan ayrıldıktan sonra Jude, balatayı sıyırmış ve kızı takip etmeye başlamıştı. Oyuncu kurbanın aslında Lily'nin güvenliğinden endişelenmiş olabileceğini belirttiğinde Lily buna inanmamış, hatta Jude'u yakasından düşürmek için mekanik bilgilerinden faydalanarak jipini sabote etmişti.

Soruşturmanın sonunda Olivier Feraud'nun tutuklanmasıyla Lily suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu daha sonra Clayton Rose'dan Lily'nin De Brills madeninde dolaştığına ve içinde elma büyüklüğünde elmasın bulunduğu metal evrak çantasını çalmaya yeltendiğine dair ihbar almış ve Lily'ye bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Hızlı Yol Rallisi sponsorlarının birinden bir görev almıştı, görevi de madenden bir metal evrak çantası alıp bitiş çizgisine ulaştırmaktı. Dediğine göre sponsor kendiliğinden bir iyilik istediği için ne olduğunu sormamıştı, bu yüzden de çantanın içinde elmas olduğundan haberi yoktu.

Zehrolan Yarış

Oyuncu Lily ile yardımcı pilotu Nomena Leroy'un cesedini bulduktan sonra konuşmak istemiştir. Dediğine göre yarış başladığında bir sorun yoktu fakat yarış sırasında fenalaşıp bayılmıştı ve yarış rotası dar bir yol olduğu için kenarı çekip yardım etme gibi bir lüksü yoktu, bu yüzden de yardım alabilmek için önce yarışı tamamlaması gerekti. Oyuncu kendisine Nomena'nın taşıdığı elmasları sorduğunda Lily, elmasları daha önce hiç görmediğini fakat kurbanın yardımı olmadan yarışı bitirebildiği için şanslı olduğunu dile getirmiştir çünkü kurban kendisini ciddi tehlikeye sokmuştu.

Oyuncu daha sonra Lily'nin Nomena'nın güzergah notları arasına bıraktığı tehdit notunu bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban yarışa başladıktan bir hafta sonra yol araştırması yapmayı bırakmış, bu da kendisini köründüzü sürmeye zorlamıştı. Bunun üzerine güzergah notlarını kendisi yazmış, mesajı da Nomena'ya işini yapmaya başlaması için bırakmıştı. Yarış sırasında yaşadıklarından sonra Lily, kurban için üzülmediğini dile getirmiş ve ağabeyinin kendisini savunmasının da umurunda olmadığını söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Nomena'nın katilinin Lavinia De Brills çıkması ile Lily suçsuz bulunmuştur. Fakat Jonah'ın Lily ile arasını düzeltmek istemesiyle ikili Lily'yi havaalanında Brezilya'ya gitmeden önce yakalamayı başarmıştır. Dediğine göre yarışı kazandığı için artık orada yapacak bir şeyi kalmamıştı ve canı sıkkın olduğu için Brezilya'ya gitmeye karar vermişti. Lily son olarak oyuncuya veda etmiş ve Jonah'a fırsatını bulduğunda kendisini arayacağını söylemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki