FANDOM

Şüpheli
LR
Profili
İsmi

Lily Robinson

Boyu

5'7" (1,70m)

Yaşı

25

Ağırlığı

137 Ibs (62kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Son Yolculuk(tutuklandı)
Köpekle Köpek Olunmaz(adı geçti)

Lily Robinson (d. 1988), Son Yolculuk (Vaka #23)'ta erkek arkadaşı Daniel Taylor'ın katilidir.

Profili

Lily, 25 yaşında, uzun, sarı, dalgalı saçlı ve mavi gözlü bir kızdır. Ayrıca saçının sol üstünde bir çiçek vardır. 137 Ibs (62kg) ağırlığındadır ve kan grubu A+'tir. Kırmızı bir ruj sürer ve genellikle beyaz bir atletin üstüne üstünde yonca motifleri olan yeşil bir yelek giyer ve sol omuz bölgesinde polen izleri vardır. Lily aynı zamanda bahçe işlerini sever ve Alligators marka lastik ayakkabıları giyer.

Vakadaki Rolü

Lily, öldürülen Daniel Taylor'ın kız arkadaşıdır, ayrıcada Charles Parker adlı bir botanistin yanında çıraklık yapmaktadır. Kurbanın telefonunun analizi sonucuna göre Daniel öldüğü gece Lily'yi tam on defa aramış fakat kız hiç bir çağrıya cevap vermemiştir. Aynı zamanda telefonda Lily'nin isminin yanında olan kalp işaretide ikisinin çıktığını göstermekteydi. Ekip Lily'ye soru sormaya gittiklerinde son derece üzgün olduğu ve çok fazla birşey söylemek istemediği görülmüştür. Neden gelen çağrılara cevap vermediği sorusuna ise finallere hazırlandığını ve telefonunun sessizde olduğunu söylemiştir. Daniel ile ne zamandan beri çıktıkları sorusuna ise çocukluktan beridir birbirlerine aşık olduklarını ve ikisinin birer ruh ikizi olduklarını belirtmiştir.

Airline Ticket

Daniel'ın uçak bileti.

Vakanın sonunda tüm deliller Lily'yi işaret ettiği için tutuklamıştır. İfadesine göre  Daniel  Grimsborough'yu terk edip Lily onunla gelsede gelmesede Avustralya'ya gitmek istiyordu fakat Lily buna karşıydı çünkü doğduğu ve büyüdüğü yer olan bu şehirden ayrılmak istemiyordu. Büyük annesi Molly Robinson bile Daniel'ın her türlü gidecek olmasından üzüntü duymuştu. Lily'nin dediğine göre o ve Daniel ruh ikiziydiler ve tek aşkının elinden kaçıp gitmesine izin veremezdi. Başka şansı kalmayan Lily Daniel'ı "Ultimum Viaticum" (veya "Son Yolculuk") aldı bir bitkiyle zehirlemiştir.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki