Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Linda Buttons

1.342pages on
this wiki
Add New Page
Comments14 Share
Şüpheli
LindaButtons2.png
Profili
İsmi

Linda Buttons

Boyu

5'9" (1,76m)

Yaşı

58

Ağırlığı

130 lbs (58kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Fırtına Sonrası(tutuklandı)

Linda Buttons (d. 1956), Fırtına Sonrası (Vaka #18/74)'nda kocası Elmer Buttons'ın katilidir.

Profili

Linda, 58 yaşında, kısa, omuzlarına paralel şekilde kıvrımış sarı saçları olan, mavi gözlü bir kadındır. Genellikle üzerinde beyaz noktalar ve fırfırları olan soluk pembe bir elbise giyer ve altın halka küpeler ile altın bir kolye takar. Aynı zamanda sağ elinde bir adet şampanya bardağı tutmaktadır ve sağ elinin bilek kısmında bağış pulu damgası vardır. Bunun yanı sıra Linda'nın müzikten anladığı, binyet çöreği yediği ve kasırga acil durum çantası kullandığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Linda, arka arkada beş defa "En İyi Caz Müzisyeni Ödülü"'nü kazanmış olan Elmer Buttons'ın dul karısıdır.

Ekip, Elmer Buttons anısına düzenlenen konser etkinliğinin oradaki konser alanında parçalanmış bir fotoğraf bulmuşlar ve bu fotoğrafın üzerinde otuz yaş genç olan bir Elmer ve yanında genç bir kadın olduğunu fark etmişlerdir. Malum kadını ne Amy, ne de oyuncu tanıyabilmiş, bu yüzden de resmi analiz için Hannah Choi'ye göndermişlerdir. Hannah, son oyuz yılın magazin dergilerini karıştırdıktan sonra Elmer'ın yanındaki kadının Linda olduğunu bulabilmiştir, aynı zamanda Elmer ve Linda'nın bir zamanların büyülü çifti olduğunu öğrenmiştir.

Linda, ekibin fotoğrafı onarmaları üzerine o fotoğrafın onun için büyük anlam ifade ettiğini dile getirerek ekibe teşekkür etmiş, fakat Amy, Elmer'ın öldürülmesi konusunu açmak zorunda kalmıştır. Linda'nın anlattığına göre Elmer, Caz Mekanı adlı caz kulübüne bağımlı hale gelmişti ve her fırsat bulduğunda oradaki dansçılarla flört etmekteydi. Amy konuşma sırasında konunun dışına kaçtığını düşünse de oyuncu tekrardan caz kulübüne dönüp orada yeniden delil aramayı tercih etmiştir.

Ekip Elmer'ın saksafon çantasının içinde bir tane hasta dosyası bulup bunu Hannah'ya incelettirdikten sonra hasta dosyasının Linda'ya ait olduğunu, yani Elmer'ın Linda'yı kendi rızası olmadan rehabilitasyon merkezine kapatmış olduğunu öğrenmişler ve bu konu hakkında Linda ile tekrardan konuşmak mecburiyetinde kalmışlardır.

Linda alkol alma sorunları konusunda itirafta bulunsa da Elmer'ın emekli olup birlikte binyet çöreği yemek yerine kendisini rehabilitasyon merkezine yatırmayı tercih ettiğini de belirtmeyi unutmamıştır. Amy ise, Linda'nın katılmamasına rağmen, Elmer'ın karısının ruhsal sağlığını düşündüğünü düşünmekteydi.

Linda'nın ekibe anlattıkları işe yaramamış ve bütün deliller onu işaret ettiği için kelepçeyi takınmıştır. Linda uzun zamandır kocasının son bir kez caz ödülünü kazanıp artık onunla birlikte vakit geçirmek istiyordu fakat Elmer bir türlü kariyerinden emekli olamamıştı. Ekip, Linda'nın Elmer'ın sözünde durmamasından ötürü endişe duyduğunu fark ettiklerinde Linda, ekibe neden Elmer'ı bitirmeden önce ona saksafonu ile saldırıp sonra başına "Fırtına Sonrası"'nın çaldığı radyoyu astığını anlatmıştır. Linda, artık Elmer'ın otuz yıl boyunca müziği kendisinden üstün görmesinden bıkmıştı. Elmer'ın müziğe olan aşırı aşkı yüzünden Linda yavaş yavaş alkolik olmaya başlamış, Linda'nın bu durumu yüzünden de Elmer, Linda'yı rehabilitasyon merkezine kapatma kararı almıştı. Elmer'ın bu son hareketi bardağı taşıran son damla olmuş ve Linda, Elmer'ı müziğinden temelli olarak ayırmak istemiş ve bu yüzden de cinayeti gerçekleştirmiştir.

Mahkemede Linda, Elmer'ın sanki kendisi ile değil de müzik ile evliymiş gibi davrandığını dile getirmiş ve buna ithafen de Elmer'ın cesedini parçalara ayırarak tıpkı ünlü şarkısının notaları gibi Caz Şehri'nin tramvay tellerine asmıştı. Yargıç Dante Linda'ya eğer kendi karısı cinayet davalarını ondan daha çok sevdiğini öğrense kendisini liğme liğme edeceğini dile getirmiş, fakat kişisel hayatın kariyerden önce geldiğini de sözlerine eklemiştir. Dante son olarak Elmer'ın Linda'yı rehabilitayson merkezine kapatmasını haklı bulmuş ve son olarak ta koca cinayeti ve önemli bir caz sanatçısının ölümünden ötürü Linda'yı 20 yıl hapse mahkum etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki