Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Linda Lovara

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Şüpheli
LL.png
Profili
İsmi

Linda Lovara

Boyu

5,6"(1,70m)

Yaşı

62

Ağırlığı

132 lbs

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

B+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Çarmıha Gerildi

Linda Lovara (d. 1951), Çarmıha Gerildi (Vaka #7)'de bir şüphelidir.

Profili

Linda düzensiz gri saçlı 62 yaşında bir kadındır. Biri normal, diğeri uçuk yeşil göz renkli cam gözlüdür. Yüzünde birçok noktalar vardır ve dudakları gri renktedir. Kahverengi tüylü küpe takar. Boynuna mücevherler, şifa taşları, haç, pentagram işareti gibi şekilli kolye takar. Koyu gri bir üst ve turuncu uzun bir etek giyer. Linda viski içer ve Hıristiyan'dır. Nevrax hapı içer. Kan grubu B+'dir.

Vakadaki Rolü

Linda Lovara, Dr. Bishop'un hastasıydı. Linda, viski içiyordu ve Lawrence Bishop ona viskiyle Nevrax hapını içmesini önerince Linda delileşmişti. Viskiyle Nevrax hapını içmek insanı delileştirebilirdi.

Dr. Bishop, Gordon Michelli'yi çarmıha germekten dolayı akıl hastanesine gönderildikten sonra Linda Lovara, Dr. Bishop'un hikayesine inanıyordu ve onu akıl hastanesinden çıkarmak için elinden geleni yapacağını söylemişti.

Aynı vakanın ek soruşturmasında Linda Lovara, en değerli şifa taşını kırmıştı. Ekip park alanını inceledi ve ezilmiş bir taş buldu. Ekip bu taşı birleştirince analize gönderdi ve sonuç olarak bu taşın plastik olduğu, hiçbir değerinin olmadığı öğrenildi. Ancak yine de Linda'ya bu olay söylenmeden, taş geri verildi.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki