Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Lindsay Bannister

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments12 Share

LindsayBannister.png
Lindsay Bannister

Lindsay Bannister (1987-2014), Cinayet Kasabası'da kurbandır.

Profili

Lindsay, 27 yaşında, uzun, açık kızıl saçları olan, yeşil gözlü bir kızdı. Alkolik bir sosyetik olarak bilinen Lindsay, genel olarak, üst tarafı bej rengi olan siyah, deri bir elbise giymekte ve ellerine bej eldivenler takmaktaydı ve yüzünde belirli bir miktarda makyaj vardı. Aynı zamanda kulağında iki tane gümüş küpe, sağ elinde bir kokteyl ve sol elinde bir sigara bulunmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Ekip, Lindsay'den kendileri ile "Ayışığında Ölüm" adlı filmin setinde buluşmak istediğine dair bir mektup aldıktan sonra film setine gitmişler, fakat onun yerine Lindsay'in cansız bedeni ile karşılaşmışlardır. Lindsay, göründüğü üzere kalbine hançer saplanarak öldürülmüştü fakat ekip, ancak Roxie Sparks'ın ceset üzerinde otopsi yapmasının ardından cinayet silahını kayda geçebilmişlerdir.

Lindsay'i tanıdığını ve kızın alkolik bir sosyetik olduğunu dile getiren Roxie, aynı zamanda ayakkabısının tekinin de yerinde olmadığını fark etmişti. Hançer her ne kadar kurbanın kalbine saplanmış olarak bulunsa da Roxie, hançerin nasıl kurbanın kalbine doğru etkili bir biçimde saplandığını ve kalbe doğrudan hasar verdiğini belirtmiştir. Bu durumda cinayet silahının antika hançer olduğunun bir göstergesiydi.

Bütün bunların yanında Roxie, ayrıca hançerin üstünde limon, cin ve az miktar şurup karışımından oluşan bir madde tespit etmiş ve ekibe bunun bir gimlet olduğunu söylemiştir. Bu da Lindsay'in katilinin gimlet içtiğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Katil, Ivywood Heights Otelinde bir barmen olan Walter Fellows'tur.

Walter'ı tutuklamak için otele giden ekip, Walter'ı kaçmış olduğunu fark etmişler, onun yerine Walter'ın arkasında bıraktığı bir tekerleme bulmuşlardır. Bu hareket Walter'ın polisten kaçtığının bir işaretiydi. Bunu fark eden ekip derhal havaalanına koşmuşlar ve Walter'ı uçağa atlamadan önce yakalayabilmişlerdir. Walter her ne kadar ekibe üzüntüsünden ötürü kaçmak istediğine dair yalan söylese de Amy, Walter'ın önüne delilleri yığmaya başlamıştır. Walter daha sonra oyuncuya yanlış kişiyi tutukladığını söylemiş fakat Amy, Walter'ı yalan söylemekten ötürü fırçaladıktan sonra suçunu itiraf etmek zorunda kalmıştır.

Lindsay, Walter'a sürekli sevgilisi Dick Shakespeare ve üvey annesi Velma Bannister hakkında yakınarak omuzunda ağlardı fakat Walter, artık bundan sıkılmış ve kimsenin bir kere bile olsa kendi dertlerini dinlemediğini ve bunun bir haksızlık olduğunu dile getirmiştir. Walter, Ivywood'dan uzak, hayatına yeni bir sayfa açmak istiyordu, bu yüzden de Lindsay'e Ivywood'dan uzaklaşması konusunda yardım etmeyi kabul etmişti. Bunun üzerine Lindsay, bakması için Walter'a para ve pahalı küpelerini vermişti. Lindsay'den aldıklarını yeni bir hayata yelken açmak için fazlaca yeterli bulan Walter, Lindsay'i buluşmak için "Ayışığında Ölüm" filminin setine çağırmıştır. Ama bu, filmin daha ilk yarısı idi.

Lindsay'in sorunlarını her gün dinlemek zorunda kalan Walter, Lindsay'den kimlerin nefret ettiğini gayet iyi bilmekteydi. O yüzden Lindsay'i öldürmeden önce, suçu kızdan nefret eden insanların üzerine yıkmak girişiminde bulunmuştur. Cinayet için film setini seçmesinin nedeni, Dick'in "Ayışığında Ölüm" filminin başrol oyuncusu olması idi ki bu sayede ekip, Dick'ten şüphelenecekti. Ayrıca Walter ekibin, kurbanın babası Hubert Bannister'dan şüphelenmelerini sağlamak için iskeleye, üzerinde Ütopya sembolü ve Hubert'in imzasının bulunduğu bir ölüm fermanı bırakmış ve aynı şekilde Rico Damascus'u şüpheli yapmak için Lindsay'e benzeyen bir falcı simüle etmişti. Walter aynı zamanda oyuncuyu yakasından düşürmek için isimsiz çağrıdan ekibi aramış ve kendilerini iskeleye yönlendirmişti. Walter her ne kadar ali cengiz oyunları ile ekibi yanıltmaya çalışsa da sonunda oyuncu tarafından mahkeme karşısına çıkartılmıştır.

Mahkeme sırasında Walter, Lindsay'e hizmet verdiğinden beridir sürekli insanların dertlerini dinlemek zorunda kalmaktan yakınmıştır. Bunun üzerine Yargıç Dante, Walter'ı Lindsay'i öldürmek, polisi yanıltmak, cinayet nedenini anlatmamak ve suçu başkalarına yıkmaya teşebbüste bulunmaktan ötürü 10 yıl hapis cezasına çarptırmıştır.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki