Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ling Zhang

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments7 Share

Ling Zhang.png
Ling Zhang

Ling Zhang (Çince: '張玲; pinyin: Zhāng líng; 1992-2014), Kalpsiz'de kurbandır.

Profili

Ling, 22 yaşında, oldukça uzun, siyah ve örgülü saçları olan, siyah gözlü bir genç kızdı. Öldürülmeden önce üzerine geleneksel bir kırmızı Çin elbisesi vardı. Ling, aynı zamanda kaçak bir göçmendi ve "Yuan'ın Bahçesi" adlı bir bitki dükkanında çalışmakta idi.

Cinayetin Detayları

LingGöçmenDosyası.png

Ling'in reddedilen göçmenlik dosyası.

Oyuncu, Amy ile birlikte Amir Marquez tarafından Şehir Merkezi'nin "Erime Kazanı" denilen noktasına, yanlarında Hannah ile birlikte gönderildiği sırada Ling'in, sokak teline asılmış, cansız bedeni ile karşılaşmıştır. Otopsi sonucuna göre Ling'in kalbi yerinden sökülmüştü ve katil, bunu yaparken yüksek bir ihtimal ile dişli bir bıçak kullanmıştı. Bunun yanı sıra Roxie, kızın boynunda akapunktur iğnelerine de rastlamıştı, ki bunun amacı, kızı öldürmeden önce etkisiz hale getirmekti. Bu durum da katilin akapunktur bildiğini göstermekteydi.

Ekip, daha sonra üzerinde kurbanın kanının bulunduğu bir demir para bulmuşlar ve analiz için Yann'a göndermişlerdir. Yann, sadece kanın kurbana ait olduğunu doğrulayabildiği için Russell'dan yardım almak gereksinimi duymuştur. Russell, kurbanın kanının para üzerinde bulunmasından ötürü katilin kumar oynadığını doğrulamıştr.

Ekip, son olarak Yuan'ın Bahçesini aradıktan sonra orada Roxie'nin tanımına birebir uyan bir Çin Hançeri bulmuşlar ve bunun, Ling'i öldürmekten kullanılan silah olduğunu doğruladıktan sonra da bir tane Çin kutusu bulmuşlardır. Ekip, aynı zamanda hançerin üzerinde polen ve kutudaki akapunktur iğnelerinin içinde sarı saçlara raslamışlar ve ikisini de analize göndermişlerdir. Sonuca göre sarı saçlar Ling'e ait olamayacağından ötürü sadece katile ait olabilirdi ve polenler de yeni açmış bir güle aitti. Bu durum katilin sarı saçlara sahip olduğunu ve gül taktığını göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Katil, Şehir Merkezinde siyasi bir figür ve aynı zamanda Çin karşıtı bir Rus milliyetçisi olan Ivana Golovanov'dur.

Ivana, insanların sadece kendi ırkından olanlar ile evlenmeleri gerektiğine inanıyordu, yani kendi soyundan birisinin (yani bir Rus'un), başka bir soydan, hele ki Asyalı soyundan olan birisi ile evlenmesine de sonuna kadar karşıydı. Ivana, kardeşi Piotr'ın Ling ile evlendiğini öğrenmişti ve, haliylen bu duruma sonuna kadar karşıydı, çünkü, kendi inancına göre, Pasifik Koyu'nda ki yükselen suç oranının bir numaralı nedeni ırkların karışması idi. Bu yüzden de Çin toplumuna kanlı bir uyarı mesajı göndermek istemişti. Ivana, Ling'i Yuan'ın Bahçesi'ne götürdükten sonra orada akapunktur iğneleri ile kızı bayıltmış ve demir parasını havaya atarak yaşaması ya da ölmesi gerektiğine karar vermiştir. Daha sonra da Ling'i Çin hançeri ile katletmiş ve kalbini yerinden sökmüş, ki dediğine göre bunu, Ling, kardeşi Piotr'ın "kalbini çaldığı" için misilleme olarak yapmıştır, ve son olarak ta sokak teline asmıştır.

Ivana'nın kini ve gözü dönmüşlüğü Amy'nin midesini bulandırmıştı, bu yüzden oyuncudan Ivana'yı Yargıç karşısına çıkarmasını istemiştir. Yargıç Dante, Ivana'nın kalp sökmesini "hijyen dışı" olarak yorumladığında Ivana, cinayeti, toplumunun mütemadiyen Rus kalmasını istediğini dile getirerek savunmuş ve Çinlilerin Şehir Merkezine ait olmadıklarını dile getirmiştir. Dante, Ivana'nın savunmasını beğenmemiş ve Çinlilerin yaptıkları icatlardan bahsederek, onlar olmasa el arabası bile süremeyeceklerini dile getirerek Ivana'yı 20 yıl hapis cezasına çarptırmıştır.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki