Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Lisa Edwards

1.414pages on
this wiki
Add New Page
Comments7 Share
LisaEdwards.png
Lisa Edwards

Lisa Edwards (1993-2013), Yolun Sonunda (Vaka #35)'da kurbandır.

Profili

Lisa, 20 yaşında, uzun kaküllü, kızıl saçlı ve yeşil gözlü üniversite öğrencisi bir genç kızdı. Lisa, Yolun Sonunda (Vaka #35)'da kütüphanede asılı bir halde bulunmuştur. Öldürülmeden önce üzerinde beyaz bir gömleğin üstüne yeşil bir kazak ve altında orta uzunlukta, mavi bir etek vardı.

Cinayetin Detayları

Lisa, kütüphanede ikinci katta asılarak öldürülmüş, çalışma masasının üstünde sarkmış halde bulunmuştur. Ekip bunun bir intihar olduğunu düşünse de yine de cesedi otopsiye göndermişlerdir.

Otopsi sonucuna göre Nathan, kurbanın boynundaki yaraya dikkatlice bakmış ancak katile ait bir delil bulamadığını söylemiştir. Daha sonra Lisa'nın ayağa kalktığı zaman muhtemelen başı tavana çarpıp başında bir şişlik yarattığını söylemiştir. Nathan, Lisa'nın saniyede ölmesine sebep olan cinayet silahının bu halatın olduğunu söylemiştir, ki halat kızın boynunu kırmıştır.

Katil ve Nedenleri

Lisa'nın katili, en yakın arkadaşı olan Penelope Rivera'dır.

Penelope, Lisa'yı teselli etmek amacı ile onu korkutmuştur. Bunun içinde FriendNet aracılığıyla Lisa'ya gizli olarak zorbalık mesajları göndermiştir. Fakat işler pekte Penelope'un istediği gibi gitmemiştir çünkü Lisa, Penelope ile bu mesajlar hakkında hiç konuşmamış ve vaktinin çoğunu ya kendi başına, ya da Tess Goodwin ile geçirmeye başlamıştır.

Bir gün Lisa, Penelope'u kütüphaneye çağırmıştır. En iyi arkadaşının ona dahada yakın olacağını düşünen Penelope mutlu bir şekilde oraya gitmiştir. Penelope'a çok öfkelenen Lisa zorbalık mesajlarını onun attığından haberi olduğunu (ki buna onu @rtist söylemiştir) ve ondan artık nefret ettiğini söylemiştir.

Lisa daha sonra Penelope'a bağırmış, çağırmış ve hakaretler yağdırmıştır. Daha fazla dayanamayan Penelope kontrolünü kaybetmiş ve kızı ikinci kattan iterek masanın üstüne düşüp bayılmasına neden olmuştur. Bununla da yetinmeyen Penelope masanın altındaki halatı kızın boynuna dolayıp ikinci kattan sallandırarak öldürmüştür.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki