Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Lola Dickinson

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Şüpheli
LolaDickinson.png
Profili
İsmi

Lola Dickinson

Boyu

5'10" (1,78 m)

Yaşı

30

Ağırlığı

140 lbs (63 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

AB-

Durumu

Hayatta

Vakalar

White Peaks Projesi(tutuklandı)
Gecenin Sonunda(adı geçti)

Lola Dickinson (d. 1984) White Peaks Projesi'nde Virginia Watchbird'ün katilidir.

Profili

Lola, 30 yaşında, kısa, koyu kahverengi saçları olan, yeşil gözlü, genç bir bayandır. Genel olarak toprak rengi tişörtün üstüne siyah bir ceket giyer ve boynunda fıstık yeşili bir şal ile şala bağlı iki tane ponpon vardır. Bunun yanında gümüş bir kolye ile tişörtünün sol tarafında bir tane kamera rozeti ve sağ elinde bir tane "Pear" marka tablet vardır. Tüm bunların yanında Lola'nın uyku hapı kullandığı ve bal kabağı çorbası içtiği de bilinenler arasındadır.

Vakadaki Rolü

Ekip, Virginia'nın belgeseli üzerine çalıştığı içki damıtma tesisinde, içinde Virginia'nın Lola'ya Uyurgezer adlı maskeli yaratığın kökenleri hakkında belgesel yapma olanağı sunduğu için teşekkür ettiği görüntüler olan bir VHS kaseti izledikten sonra Lola ile ilk kez konuşmaya gitmişlerdir.

Konuşma sırasında Lola, Uyurgezer projesine yüklü miktarda para yatırdığını söylemiş ve ekipten konuşmayı kısa tutmalarını istemiştir. Lola, karanlık ormanda tek başına belgesel çekilmesini onaylamamasına rağmen Uyurgezer konusunda Virginia'dan daha meraklı birisini tanımıyordu. Frank'in tahminine göre Lola, Virginia'nın ölümü yüzünden projeye yatırdığı paranın boşa gitmiş olmasını düşünmekteydi.

Lola Mesajı.png

"Beni dinleyeceksin, bu filmi benim istediğim şekilde yapacağız."

Ekip, Lola'ya ait olan bir BlackBear marka telefon bulup bunu Hannah Choi'ye gösterdikten sonra kendisi ile ikinci bir kez konuşmak durumunda kalmışlardır. Analiz sonucuna göre Lola'nın Virginia'ya gönderdiği mesajda filmi kendi yöntemlerince çekmek istediği yazmaktaydı, bu da ikisinin bazı konularda hemfikir olmadıklarını göstermekteydi.

Frank Lola'ya belgesel konusunda Virginia ile hemfikir olmadığından bahsettiğinde Lola, belgesele kan ve vahşet katmanın daha ilgi çekici olacağını düşündüğünü, fakat Virginia'nın bunu istemediğini dile getirmiştir. Fakat Lola daha ziyade projenin başarısız olmasından yakınmaktaydı. Sonuçta Lola, Virginia'nın başlattığı projeyi tamamlayamamıştır çünkü oyuncu tarafından toplanan deliller, katil olarak onu işaret etmekteydi.

Tutuklama sırasında Lola, Uyurgezer hakkındaki belgeseli tamamlamak istediğini, fakat bunu Virginia hayattayken yapabilecek olduğunu söylemiş fakat Frank, Lola'ya cinayet mahallindeki delilleri göstererek suçlu olduğunu Virginia'nın bıçağının üzerinde onun kanının olduğunu dile getirmiştir. Lola, bunun üzerine cinayeti itiraf etmek zorunda kalmış fakat yaşanan şeyin bir kaza olduğunu belirtmiş ve başından beridir olanı biteni ekibe anlatmaya başlamıştır.

Beyaz Tepeler'deki insanlar Uyurgezer hakkında tarihi ifadeler görmek istiyorlardı ve belgeselin buna uygun olması gerektiğini düşünen Lola, bunun hakkında Virginia ile defalarca kez konuşmuş fakat her konuşma sırasında Virginia'nın kızmasına neden olmuştur. Bunun üzerine Uyurgezer gibi davranarak Virginia'yı takip eden Lola, kıza korku salmak istemiş ve bu yüzden kız, Uyurgezerin kendisini takip ettiğini düşünerek korku içinde yaşamaya başlamıştır. Lola'nın daha sonra kendisini Virginia'ya göstermesi ile Virginia, cep bıçağı ile Lola'yı bıçaklamış, bu da Lola'nın kızı ağaca doğru itmesine neden olmuştur. Fakat kızı ne kadar kuvvetli ittiğinin farkına varmayan Lola, istemeden de olsa Virginia'nın ölümüne neden olmuştu. Ekip, Virginia'yı ölüme terk etmek, durumu polise ihbar etmemek ve polise yalan söylemek suçlarından Lola'yı tutuklamışlardır.

Mahkeme sırasında Lola, Virginia'nın artık Uyurgezer efsanesinin bir parçası olduğunu ve belgeseli sayesinde herkes tarafından hatırlanacağını söylemiş, fakat bu iddiaya karşı tepesi atan Yargıç Dante, Virginia'nın daha 25 yaşında olduğunu ve önünde bir sürü fırsatlar olduğundan, fakat Lola'nın bütün bu fırsatları cinayetle yok etmiş olduğunu söylemiştir. Cinayetin Lola'nın düşündüğü gibi kaza olduğuna inanmayan Dante, Virginia Watchbird cinayetinin birinci dereceden faili olmasından ötürü Lola'yı 25 yıl hapse mahkum etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki