Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Lola Vallez

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments28 Share

Şüpheli
LV.png
Profili
İsmi

Lola Vallez

Boyu

5'2" (1,58m)

Yaşı

30

Ağırlığı

120 Ibs (55 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ölümün Kokusu
Sür, Sallan, Öl(adı geçti)
Bir Cenaze ve bir Düğün
İyi Kızlar Ölmez(adı geçti)
Her Şey Burada Sona Eriyor

Lola Vallez (d. 1983), Hank Buxton'ın öldürüldüğü Ölümün Kokusu (Vaka #44), Walter Fairbanks'in öldürüldüğü Bir Cenaze Ve Bir Düğün (Vaka #47) ve Adam Bentley'nin öldürüldüğü Her Şey Burada Sona Eriyor (Vaka #51)'de bir şüphelidir.

Profili

Lola, 30 yaşında, uzun dalgalı ve koyu sarı saçları olan, kahverengi gözlü bir bayandır. Üzerinde mısır sarısı renginde bir elbise ve boynunda kalp motifli altın bir kolye vardır.

Ölümün Kokusu'nda Lola, manikürlü tırnaklara sahiptir. Ayrıca külotlu çorap giyer ve tüy dökücü krem kullanır.

Bir Cenaze ve Bir Düğün'de ise gelinliğinin üzerinde yağ lekesi vardır. Ayrıca kontak lens takmaktadır.

Her Şey Burada Sona Eriyor'de ise yine normal kıyafetlerini giyer ve sol yakasında "OY VERDİM" yazılı rozet vardır. Ayrıca bu vakada solak olduğu ve silah kullanmayı bildiği öğrenilmiştir.

Vakalardaki Rolleri

L.Vallez.png

Lola, ünlü bir diva şarkıcısıdır.

Ölümün Kokusu

Ekip, Hank Buxton'ın öldürüldüğü çatı katında Lola'nın erotik fotoğrafını bulduktan sonra Lola'yı sorguya almışlardır. Lola, Hank ile Buxton Pantolonları AŞ'nin çatı katında buluşacak olduğunu söylemiş, ayrıca da Hank ile, Kerry Ann'in karşı çıkmalarına rağmen, Friendnet üzerinden bir ilişkisi olduğunu söylemiştir. Ayrıca gençken çekindiği resimleri Hank'e vermesinin sebebi de Hank'in mutlu olmasını sağlamaktı. Ekip bunun üzerine Lola'ya, Hank'in orada cinayete kurban gittiğini söylemişler ve cinayetten ötürü Lola'dan şüphelenmişlerdir.

Ekip, Lola ile Hank'in karısı Kerry Ann, Lola'ya saldırmak için Golf Kulübüne gittiği sırada konuşmuşlardır. Dediğine göre Hank, Lola'ya bir sonraki Akıntını Sev promosyonuna kapak kızı olması için şantaj yapıyordu, ki Lola, bunun müzik kariyerine zarar vereceğini düşündüğü için kabul etmek istemiyordu. Lola aynı zamanda Zack Holden'den Hank'in hesabındaki resimleri silmesini istemiştir. Zack ekibe resimlerin sahte olduğunu söylesede ekip kendisine resimlerin 10 sene öncesine ait olduğunu belirtmişlerdir.

Cinayetten ötürü Peggy Buxton tutukladıktan sonra Lola serbest bırakılmıştır. Ek soruşturmada Ramirez, Lola Vallez'in hayranı olduğunu söylemiş ve bu ünlü şarkıcı ile buluşup nasıl başarıyı yakaladığını öğrenmek istediğini dile getirmiştir.

Bir Cenaze Ve Bir Düğün

Lola, ünlü pilot Walter Fairbanks ile evleneceği sırada Walter'ın düğün sırasında uçağını düşürmesi Lola'nın evlilik hayallerini suya düşürmüştü. Ekip bunun üzerine Lola ile uçağın düşmesi hakkında konuşmak istemişler fakat bu, o sırada olay yerinde bulunan ağabeyi Esteban Vallez'i öfkelendirmişti. Lola, Esteban'ı Walter'dan hoşlanmamakla ve kendisini düğününe davet ettirmeye zorlamakla suçlamıştır--ki bu sayede ekip, derhal Esteban ile konuşmuşlardır.

Ekip daha sonra Lola hakkında Walter'ın aldatma huyları hakkında tekrar konuşmak istemişlerdir. Her ne kadar Lola, Walter ile bu konuda kavga etseler de Walter bir şekilde Lola'ya kendini affetirebiliyordu ve her ne kadar Walter aldatmalarına devam etmiş olsa da Lola, evliliğin tamamlanmasına müsaade etmiştir.

Ekip, yeterli delil toplayıp Esteban'ı tutukladıktan sonra Lola'nın hayatı, ağabeyinin işlediği suçtan ötürü alt-üst olacaktı. Lola'nın Walter ile evlenmesinin sebebi büyük bir ihtimal ile aile baskısından kurtulmak istemesiydi. Gerçi her ne kadar artık evlenemeyecek olduğunu bilse de Lola, sanki evlenmiş gibi balayı noktasına giderek Walter'ın yasını tutmuştur.

Her Şey Burada Sona Eriyor

Ekip, soruşturma sırasında Adam Bentley adına kayıtlı Havai'ye tek kişilik bir uçak bileti bulmuşlar ve analiz sonucunda bu bileti alanın Lola olduğunu ortaya çıkarmışlar ve bunun üzerine Lola'yı bilet hakkında sorgulamaya gitmişlerdir. Lola'nın dediğine göre evliliğin hüsranla sona ermesi yüzünden Adam'ı görmek acı veriyordu, fakat Adam'ın artık ölmüş olmasından ötürü onu Havai'ye gönderecek olmasına da pişman olmuştur.

Ekipi Lola'nın Zack'e açık saçık resimlerini verdiklerini öğrendiklerinde Lola'yı tekrar sorguya almışlardır. Bunu yapmasının sebebi ise dediğine göre Adam'ın daha önce Walter'a uçak kazası resmi verdiği için Adam'ı Akçaağaç Tepelerinden kaçırmaktı. Lola, Adam'ın bir nevi sapık olduğunu düşünüyordu ve Adam'ın kendini kaybetmesi durumunda silah kullanmasını da öğrenmişti. Lola, Adam adına Havai'ye bilet aldığını söylemiş fakat Grimsborough'yu terk etmek istemeyen Adam, bileti yırtıp atmıştı. Lola, Adam'ın bir takım taciz olayları ile suçlanması için Zack ile iletişime geçtiğini itiraf etmiş fakat ne Lola, ne de Zack bunun için kan dökebilirlerdi.

Vakanın sonuna doğru Lola, kazananı açıklamak için seçilmiş ve Howard Johnson'ın tekrar başkan seçildiğini duyurmuştur. Lola, diğer şüpheliler gibi suçsuz bulunmuştu, fakat bu epey bir pahalıya mal oldu: Amir Samuel King cinayeti işlediğini itiraf etmiş ve Adam'ı öldürmekten ötürü suçluluk duygusu hissetmekten ötür intihar etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki