Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Lorena Pratx

1.260pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Lorena Pratx
LorenaPratx.png
Profili
Tam Adı Lorena Pratx
Uyruğu Luzaguay Bayrağı.png Luzaguay
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 28
Ağırlığı 132 lbs (60 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Ölüm Tangosu(tutuklandı)
Karanlıklar Ulusu(adı geçti)
Kralın Gölgesinde(adı geçti)

Lorena Pratx (d. 1988) Ölüm Tangosu'nda Ernesto Cárpena'nın katilidir.

Profili

Lorena, 28 yaşında bir kütüphanecidir. Lorena uzun kahverengi saçlıdır ve üzerine gök mavisi bir bluz giyer. Bunun yanında gözlük takar ve elinde iki adet kitap taşımaktadır. Lorena aynı zamanda sigara ve mate içer ve Borges okur.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Lorena'nın gözlüğünü cinayet mahallinde bulduktan sonra Lorena ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurban yeni kitabı üzerinde çalışmak için kütüphaneye gelmeye başladığında çok onur duymuştu ve Cárpena'nın ölümü edebiyat dünyası için büyük bir kayıptı. Dupont kendisine kurbanın yazdığı kitabın ne hakkında olduğunu sorduğunda Lorena, kurbanın efsanevi bir istilacı hazinesini araştırdığı cevabını vermiştir. Oyuncu kendisine gözlüğünün cinayet mahallinde bulunduğundan bahsettiğinde ise artık o gözlüğü takmayacağını dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra kurbana ait Lorena'ya hakaretler içeren bir bulmaca karalaması bulmuş ve Lorena'ya bunu sormak istemiştir. Lorena, kurbanın kütüphaneye hiç saygısı olmadığını, değerli kitapları hiç sormadan aldığını ve üzerilerinde sürekli ekmek kırıntıları bıraktığını söylemiştir. Dediğine göre kurbanın aksine kendisi kitaplara karşı daha özenliydi ve kurbanın kütüphaneye karşı bir tehdit olduğunu düşünüyordu.

Tutuklama sırasında Lorena, kütüphaneci maskesini çıkarmış ve cinayeti itiraf etmiştir. Lorena, SOMBRA'nın yıllar önce Arjantin'in bir yerine bir belge zulası sakladığını öğrendiğini fakat tam olarak nerede olduğunu bilmiyordu. Cárpena'nın belgelerle ilgili bir ipucuna rastladığını öğrenince de belgeleri ilk kendisi bulmak umuduyla Cárpena'nın araştırmasını yavaşlatmaya çalışmış ama bir türlü başaramamıştı. Cárpena'nın inadı üzerine Lorena, sonunda kendisine işkence yaparak zulanın yerini öğrenmiş, kurbanı 23 kez bıçaklayarak öldürdükten sonra da belgeleri bulup gizlemişti. Mahkemede Yargıç Adaku, SOMBRA adına işkenceyle adam öldürme suçundan Lorena'yı 40 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Mahkemenin ardından zulanın peşine düşen oyuncu, Archer ile birlikte kütüphaneyi aramış ve orada Lorena'nın dizüstüsüyle birlikte Kaptan Alejandro Pratx'ın resminin olduğu bir gazete kesiti bulmuştu. Lorena'yı hapiste sorgulayan oyuncu, Arjantin hükumetinin keşifleri durdurmasının ardından, başında Kaptan Pratx'ın bulunduğu Antartika keşif ekibinin dağıldığını öğrenmiştir. Oyuncu daha sonra kütüphaneyi tekrar aramış ve burada Lorena'nın doğum belgesini bulmuştu. Dupont'un dediğine göre Lorena Luzaguay'da doğmuştu, bu da Kaptan Pratx'ın Antartika keşfinden sonra Arjantin'den Luzaguay'a taşındığı anlamına geliyordu.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki