Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Louie Cooper

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

LouieCooper.png
Louie Cooper

Louie Cooper (d. 2000), Elmer Buttons'ın öldürüldüğü Fırtına Sonrası (Vaka #18/74) ve annesi Dinah Cooper'ın öldürüldüğü Bir İple Asıldı (Vaka #24/80)'da görülen bir yardımcı karakterdir.

Profili

Louie, 14 yaşında, oldukça kısa balık sırtı tarzı siyah saçları olan, kahverengi gözlü bir oğlandır. Genellikle yeşil bir kapşonlunun altına sarı bir tişört giymekte ve sırtında siyah bir sırt çantası taşımaktadır.

Vakadaki Rolü

Louie, Caz Noktası adlı caz kulübünde kabare dansçısı olan Dinah Cooper'ın oğludur.

Fırtına Sonrası

Vakanın sonunda katilin tutuklanmasının ardından Dinah, karakolu arayarak ekibin yardımına ihtiyacı olduğunu bildirmiştir. Amy'nin başında tomarla rapor bulunduğu için oyuncuya Yann Toussaint eşlik etmiştir.

Dinah, ekipten oğlu Louie'nin saklamış olduğu kabare kostümünü bulmalarını istemiştir, çünkü eğer kostümünü zamanında bulamaz ise işinden kovulma riski vardı. Ekip Dinah'nın kostümünü bulmuş, fakat kostüm parçalara ayrılmış olduğu için birleştirme zahmetine girmişlerdir. Ekibin kostümü onarması Louie'nin hiç hoşuna gitmemişti çünkü annesinin evden çok işinde vakit geçirdiğini düşünmekteydi. Yann, bunun üzerine babasını kaybetmiş olan Louie'ye kendisinin onun yaşında yetim kaldığını anlatmıştır.

Ekip, Louie'nin inadına rağmen Dinah'nın işini kurtarmışlar fakat Yann, ebeveyn olmanın kolay bir şey olmadığını dile getirmiş ve Louie'den annesine karşı anlayışlı olmasını rica etmiştir çünkü ayakta kalabilmek için annesinin o işe ihtiyacı vardı.

Bir İple Asıldı

Yakında...

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki