Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Louis De Rico

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments23 Share

Şüpheli
LouisDeRico.png
Profili
İsmi

Louis De Rico

Boyu

5'8" (1,72 m)

Yaşı

50

Ağırlığı

200 lbs (90 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

0-

Durumu

Merhum

Vakalar

Katil, Eli Alır
Sirkte Ölüm(adı geçti)
Kanlı Elmas
Hırsızların Gururu Yoktur(öldürüldü)
Aramızdaki Katil(flashback'te görüldü)

Louis De Rico (1965-2015), Alfie McNaulty'nin öldürüldüğü Katil, Eli Alır (Vaka #51/107) ve Merv Waylon'ın öldürüldüğü Kanlı Elmas (Vaka #54/110)'da bir şüphelidir. Louis, Hırsızların Gururu Yoktur (Vaka #55/111)'da öldürülmüştür.

Profili

Louis, 50 yaşında, kısa, koyu gri saçları olan, yeşil gözlü bir adamdı. Eski bir suçlu olan Louis, genel olarak siyah bir gömleğin üzerine soluk mavi bir ceket giymekte ve altın bir kolye ile safir taşlı bir yüzük takmaktadır. Polisteki kaydına göre Louis'in dolandırıcılık, şantaj, soygun gibi suçlardan sabıkası vardır. Louis aynı zamanda batıl inançlara sahiptir ve karides kokteyli yemektedir.

"Kanlı Elmas"'ta Louis, yirmibir oynamakta, country müzik dinlemekte, bıçak fırlatmakta ve altın kolye takmaktadır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, kumarhanede Louis'e ait ceza evi bilekliğini Hannah'ya gösterip doğrulattıktan sonra Louis soruşturmaya dahil edilmiştir. Dediğine göre bilekliği çıkarmasının amacı tarzına uygun olmayışıydı. Oyuncu kendisine cinayetten bahsettiğinde ise Louis, masada oyununu oynadığını ve cinayetle uzaktan yakından ilgisi olmadığını belirtmiştir. Louis son olarak kumarhanede bulunmasının amacının poker oynamak olduğunu ve artık eskisi gibi suç peşinde koşmadığını sözlerine eklemiştir.

Oyuncu bu kez Louis tarafından Alfie'ye yazılmış bir ölüm tehdidi bulmuş ve Louis'ten bunu açıklamasını istemiştir. Ekibin tehdit notunu bulmasına şaşıran Louis, notu yazmasının amacının kurbana karşı kızgın olmasından ötürü olduğunu söylemiştir. Dediğine göre altı yıl önce büyük bir kumarhane soygunu planlıyordu ve her şeyi hazırlamıştı. Kumarhaneyi gözetlemesi için bir krupiyeye ihtiyacı olan Louis, bunun üzerine Alfie'den gözcülük yapması için ona rüşvet teklif etmişti. Fakat Alfie, onun yerine Louis'i polise satmış ve Louis, Alfie'nin yüzünden altı sene içeride yatmıştı. Hapisten çıktıktan sonra ise Alfie'den intikamını almak istemiş fakat önüne bir kara kedinin çıkması ile başına olay geleceğine inanarak geri çekilmişti.

Oyuncu cinayetten ötürü Grace O'Brien'ı tutukladıktan sonra Louis suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu, kendisinin mücevher mağazası soyarken çekilmiş bir fotoğrafını bulduktan sonra Louis ile üçüncü kez konuşmak istemiştir. Fotoğraf ile ekip, Louis'in üzerine giderek ondan bilgi koparmaya çalışmış fakat Louis, tek bir fotoğrafın kendisini suçlu ilan etmeyeceğini belirtmiştir. Ekip, her ne kadar Louis'i tutuklamak için yeterli kanıta sahip olmasa da, ceza evi bilekliğini çıkarmasından ötürü kendisini para cezasına çarptırmıştır.

Kanlı Elmas

Oyuncu, Louis tarafından kurbana kibrit kutusu üzerinde yazılmış bir mesaj bulduktan sonra Louis bir kez daha bir soruşturmaya şüpheli olarak dahil edilmiştir. Amy kendisine Merv'den ne gibi mallar tedarik ettiğini sorduğunda Louis, daha çok kürk ve konser biletleri cevabını vermiş fakat Amy, Louis'in söylediklerine pek inanmamıştı. Louis son olarak suç günlerini geride bıraktığını bir kez daha belirtmiş ve Merv'in en son bölgede düzenlenen silah konferansına hazırlandığını söyleyerek ekibi oraya yönlendirmiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın cep telefonunu bulmuş ve telefonu Hannah Choi'ye göstermiştir. Dediğine göre Louis ve Merv, telefonda gizli bir "taahhüt"ten bahsetmekteydi, bu da ekibin aklına doğrudan soygunu getirmişti. Oyuncu Louis'e bu taahhütü sorduğunda Louis, bunun her sene düzenlediği yirmibir turnuvası olduğunu belirtmiştir. Louis ayrıca turnuva konusunda ağzını sıkı tutmadığı için Merv'e kızgındı. Amy kendisine Merv'i işkence ederek öldürmesinin nedeninin kendisine ihanet etmek olup olmadığını sorduğunda Louis, intikamla vaktini harcayamayacağını ve Merv'in ölümüyle alakası olmadığını dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Şeyh Faisal'ın tutuklanması ile Louis bir kez daha suçsuz bulunmuş fakat polis ile olan işi henüz bitmemişti. Oyuncu, üzerinde gaz maskesi, polis radyosu ve kaya matkabı gibi ürünlerin yazılı olduğu bir alet listesi bulmuştu. Hannah'nın analizine göre ise bu aletler, kısa bir süre önce Louis tarafından temin edilmişti. Louis bunun üzerine listenin hiçbir şeyi kanıtlamadığını ve belki de bir arkadaşının evinde tadilat yapmak gibi bir niyetinin olabileceğini söylemiştir. Polisin kendisi üzerine suç yüklemek istediğini düşünen Louis, aynı zamanda ekibin kendisini hayal kırıklığına uğrattığını da söylemekten geri kalmamıştır.

Cinayetin Detayları

Louis, soygunu gerçekleştirdiği sırada öldürülmüş ve ekip tarafından kasada, yüzü soluk bir halde bulunmuştur. İlk defa bir otopsi sonrasında espri yapmayarak başlayan Roxie'nin bulgularına göre Louis, tabiri caizse kendi gaz maskesi ile öldürülmüştü. Katil, Louis'nin maskesinin filtre bölümüne amonyak ve klor yerleştirerek Louis'in maske tarafından boğulmasına neden olmuştu, bu da cinayet silahının gaz maskesi olduğu anlamına gelmekteydi. Roxie aynı zamanda maskenin etrafında mukus izlerine rastlamıştı, bu da katilin öksürdüğünü göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın bitiminde Louis'nin katilinin, kasa kırıcısı olan Danny Moto olduğu ortaya çıkmıştır.

Louis, Danny'yi kasa kırıcısı olarak soygun ekibine dahil etmişti fakat Danny'nin, Louis'in verdiği sözlerin boş olduğunu fark etmesi çok uzun sürmemişti. Bu yüzden Danny, bir şeyler yapmalı ve Louis'den, soygundan kendisine düşen payı vermediği için intikam almalıydı. Danny, Jezebel ve Freddy'ye göre daha yüksek bir pay bekliyordu çünkü dediğine göre o olmasa kasayı açmaları bile mümkün değildi. Fakat Danny, Louis'in soygunu yapmasının başka bir nedeni olduğunu düşünmekteydi, bu yüzden de Papa Quansah'dan Louis için kasayı patlatmasını istemişti. Danny, Louis maskesini takmadan önce maskeye amonyak ve klor yerleştirerek Louis'ye tuzak kurmuş ve Mennagio'dan sağ çıkamamasını sağlamıştı. Louis'nin birden bire yere yığındığını gören diğer ekip üyeleri hızla olay yerinden uzaklaşsa da Danny, bir süre daha orada kalarak Louis'nin öldüründen emin olmuş, daha sonra da alabildiği kadar parayı alıp oradan hızlıca kaçmıştı. Danny'nin kurnaz birisi olduğunu bilen fakat katil olabileceğini aklına bile getiremeyen Frank, bunun üzerine oyuncudan Danny'yi bir an önce mahkeme karşısına çıkarmasını istemiştir.

Mahkeme sırasında Danny, hırsızların gururu olmadığını dile getirse de Yargıç Dante, soygun ekibinin parçası olmak ve Louis De Rico'yu kasten ve planlayarak öldürmekten ötürü Danny'yi 50 yıl hapse mahkum etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki