Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Louis Scripps

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Şüpheli
LouisScripps.png
Profili
İsmi

Louis Scripps

Boyu

5'6" (1,67m)

Yaşı

21

Ağırlığı

140 lbs (63 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Lanetli Tapınak(tutuklandı)

Louis Scripps (d. 1994), Lanetli Tapınak (Vaka #40/96)'ta arkeolog Burt Montana'nın katilidir.

Profili

Louis, 21 yaşında, orta uzunlukta, turuncuya çalan saçları olan, yeşil gözlü bir genç adamdır. Çaylak bir arkeolog olan Louis, genel olarak bej rengi bir gömlek giymektedir. Ayrıca gözlüklüdür ve vücudunda güneş yanıkları vardır. Tüm bunların yanında Louis'in Aztek dili ile astronomi bildiği ve acı biber yediği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Amy Young ve oyuncu Burt'ün cesedini buldukları yerde durumu tartıştıkları sırada orada belirerek ikisinin konuşmasını bölen Louis, oyuncu tarafından derhal şüpheliler listesine alınmıştır. Louis dediğine göre çığlıkla duymuştu fakat daha sonra oyuncu tarafından sorguya çekilecekti.

Louis, anlattığına göre Burt ile bir kaç kez maceraya atılmış ve Burt, kendisinin bir çok kez hayatını kurtarmıştı. Amy kendisine cinayet mahallinde ne duyduğunu sorduğunda Louis, garip çığlıklar duyduğunu belirterek saklandığını söylemiştir. Amy, Louis'e Burt ile Ren Kanyonunda kayıp bir Aztek Tapınağı mı aradıklarını sorduğunda Louis, Burt'ün Aztek Tapınağında bulunan heykelden haberdar olduğunu ve bu heykelin asırlar önce kaybolmuş olduğunu belirtmiştir.

Oyuncu daha sonra Aztek Tapınağında Louis'in, görünürde Dünyadan uzaylıları selamlamak için bırakmış olduğu kamera kaydını bulmuştur. Amy Louis'in neden böyle bir şey yaptığını kestirememiş, bunun üzerine oyuncu, Louis ile ikinci kez konuşmaya gitmiştir.

Amy Louis'e tapınak konusunda yalan söylediğini söylemiş ve tapınaktaki uzaylıları selamlama kaydın ne manaya geldiğini sormuştur. Louis kamerasını cinayet soruşturmasında delil niteliğinde aldığı için ekibe kızmıştı fakat Amy, Louis'in kafayı yediğini düşünmekteydi. Louis, ekibe uzaylıların yıllar önce var olduklarını ve Aztek Tapınağını onların inşa etmiş olduğunu söylemiş ve uzaylıların Dünyaya gelmeleri durumunda uzaylılarla karşılaşan ilk insan olacağını dile getirmiştir. Louis bunun üzerine Burt'ün asistanı olmuş ve Aztek Tapınağını bulduktan sonra da uzaylılara mesajını kayda alıp kamerayı tapınağın sunağının üstüne bırakmıştı. Amy Louis'in keçileri kaçırmış olduğunu düşünmüş ve oyuncu, daha fazla delil bulmak için soruşturmaya devam etmiştir, ta ki vakanın sonunda bütün delillerin Louis'e işaret etmesine kadar.

Amy ve oyuncu Louis'i tutuklamaya gittiklerinde Louis, ikilinin neden kendisini tutuklamak istediklerini anlamamış fakat Amy'nin delilleri önüne sermesi ile birlikte oyuncunun soruşturma yeteneklerinin önünde saygıyla eğildiğini dile getirmiştir çünkü, özellikle Burt başta olmak üzere uzaylı teorisine kimse inanmıyordu. Louis, uzaydan gelen bir ırkın mensubu olduğuna inanmaktaydı fakat bu, Amy için ipin ucunun kaçtığı anlamına gelmekteydi. Louis, bunun üzerine ekibe, günümüzden bir kaç yıl önce tarihi bir uzaylı ırkının özelliklerini taşıyor olduğunu fark ettiğini söylemiştir. Dünyada uzaylı bulunmadığı için Louis, kendisini yalnız hissetmekteydi, bu yüzden de uzaylılar ile temas kurmak için Aztek dilini öğrenmesi gerekiyordu. Bunu gerçekleştirmek içinde Louis, Burt'e heykeli bulması konusunda yardım etmiş ve heykelin çalışması için bir kurbana ihtiyacı olduğunu bildiği içinde Burt'ü bıçaklamış, daha sonra Aztek harabelerine götürerek kalbini yerinden sökmüş ve kalbine çiviler saplamıştır, ki heykel ancak bu şekilde konuşabilirdi. Louis ayrıca dünyaya daha fazla uzaylının gelmesi için Aztek Tapınağına kamerasını da bırakmıştı fakat Louis'i yeteri kadar dinleyen Amy, oyuncuya Louis'i mahkeme karşısına çıkarmasını söylemiştir.

Yargıç Dante mahkeme sırasında galaksilerarası davalara bakma yetkisi olmadığını belirtmiş, bu da Louis'i onurlandırmıştı çünkü o, bu dünyadan değildi, tabii onurlanması Dante'nin, dosyalarındaki hezeyanlı olduğuna dair yazıyı fark edene kadar sürmüştür. Dante her ne kadar uzaylılara dünya kanunlarını uygulama yetkisine sahip olmasa da Louis'i, Burt Montana'yı kurban niyetine katletmekten ötürü 30 yıl hapse mahkum etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki