Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Lucrezia Capecchi

1.373pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Lucrezia Capecchi
Lucrezia Capecchi.png
Profili
Tam Adı Lucrezia Capecchi
Yaşı 15
Göz Rengi Yeşil
Durumu Merhum
Vakalar Deniz Fenerinden At Beni(öldürüldü)
Pasta Yesin(adı geçti)

Lucrezia Capecchi Deniz Fenerinden At Beni vakasında kurbandır.

Profili

Lucrezia, 15 yaşında bir genç kızdı. Lucrezia uzun kahverengi saçlıydı ve öldürüldüğü sırada üzerine krem rengi bir elbise giyiyordu. Aynı zamanda yüzünün sol tarafı yanıktır.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Lucrezia'yı Cennet Çayırları deniz fenerinin yakınındaki kayalıklarda, kemikleri kırılmış halde bulmuştur. Bileklerindeki morluklar ise kızın deniz fenerinin tepesinden atıldığına işaret ediyordu. Otopsi sonucuna göre Lucrezia, yüksek bir yerden atılması sonucunda aldığı yaralardan ötürü ölmüştü. Dick bunun yanı sıra kurbanın bileklerinde şampanya izlerine rastlamıştı, bu durum da katilin şampanya içtiğini gösteriyordu.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin Jordan Wilson adlı bir bankacı olduğu ortaya çıkmıştır.

Anlattığına göre Jordan, Lucrezia ile romantik bir ilişki yaşıyordu. Dediğine göre Lucrezia, kendisine ilk kez yazdığında ablası Giulietta'nın fotoğrafını kullanarak yüzündeki yaraları gizlemeye ve kendisini etkilemeye çalışmıştı. İkisi buluşmak için deniz fenerinin tepesine çıktığında ise Lucrezia'nın gerçek simasını gören Jordan, gördüğü şey karşısında tiksinmiş ve orayı terk etmek istemişti. Fakat Lucrezia kendisini kolundan tutunca oluşan arbede sırasında Jordan, kendisini kurtarmak için Lucrezia'yı camdan aşağıya iterek kızın ölümüne neden olmuştu. Mahkemede Yargıç Takakura, taksirle adam öldürme suçundan Jordan'ı 20 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki