Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Lucy Armstrong

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments11 Share

Şüpheli
LucyArmstrong.png
Profili
İsmi

Lucy Armstrong

Boyu

5'8" (1,74m)

Yaşı

22

Ağırlığı

130 lbs (60 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Yıldız Cinayeti

Lucy Armstrong (d. 1992), Rex Logan adlı aktörün öldürüldüğü Yıldız Cinayeti (Vaka #35/91)'da bir şüphelidir.

Profili

Lucy, 22 yaşında, uzun, dalgalı, hafif dağınık kumral saçları olan, yeşil gözlü bir kızdır. Bir kostüm tasarımcısı olan Lucy, genel olarak üzerine, ceplerinde boya fırçaları olan siyah bir önlük giymektedir ve elinde bir maket eli maviye boyarken görülür. Ayrıca mavi bir şal takmaktadır ve önlüğünün sol tarafında Ütopyalıların rozeti vardır. Tüm bunların yanında Lucy'nin talk pudrası kullandığı bilinmektedir ve kostüm tasarımcısı olduğu için yüzünde mavi bir makyaj vardır.

Vakadaki Rolü

Vaka91Fiş.png

Lucy tarafından sipariş edilen asidin teslimat fişi.

Ekip ipucu için Stüdyo 51'in dekor odasını aradıktan sonra orada bir adet asit teslimatı fişi bulmuşlar ve teslimat numarasını çözdükten sonra analiz için Hannah Choi'ye göndermişlerdir. Analiz bildirimi sırasında Amy'nin huysuzluğuna ve kaba tavrına dikkat çeken Hannah, ekibe asidi sipariş eden kişinin "Warzone Pacific" filminin dekor sorumlusu olan Lucy Armstrong olduğunu söylemiş, bunun üzerine ekip, cinayet silahına doğrudan erişimi olan Lucy ile konuşmaya gitmişlerdir.

Amy Lucy'ye Rex'in üzerine asit atılarak öldürüldüğünü söylediğinde Lucy, ilk olarak bunun kendisi ile ne alakası olduğunu anlayamamış fakat Amy, Lucy'ye sipariş verdiği asidi hatırlatınca Lucy, dekorlardan sorumlu olduğu için her gün tehlikeli maddeler sipariş ettiğini ve bunun bir suç olmadığını dile getirmiştir. Amy daha sonra Lucy'nin cinayet silahına en kolay erişebilecek kişi olduğunu ve cinayeti neden onun işlememiş olacağını sorduğunda Lucy, kolay erişebileceği bir silahla cinayet işlemesinin kendisini bir numaralı şüpheli yapacağını bildiğini ve öyle bir hataya düşmeyeceğini belirtmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki