Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Lupita Mendez

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Lupita Mendez
LupitaMendez.png
Profili
Tam Adı Lupita Mendez
Uyruğu Meksika Meksika
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 35
Ağırlığı 130 lbs (60 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu AB-
Durumu Hayatta
Vakalar Ölüler Bayramı

Lupita Mendez (d. 1981) Ölüler Bayramı vakasında bir şüphelidir.

Profili

Lupita, Ölüler Bayramı geçit töreninin organizatörüdür ve 35 yaşındadır. Lupita uzun kahverengi saçlıdır, üzerine iskelet motifli siyah bir elbise giyer ve yüzüne kafatası biçimli bir makyaj yapmıştır. Lupita bunun yanı sıra tekila içer ve motorsiklet kullanır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu cinayet mahallinde Lupita'nın kurbana verdiği maskeyi bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre Cindy orada pek sevilen birisi değildi, bu yüzden de kendisini geçit törenine davet ederek zeytin dalı uzatmıştı. Oyuncu kendisine cinayeti kimin işlemiş olabileceğini sorduğunda Lupita, kurbanın pek sevilmemesine rağmen aklına onu öldürecek kadar ileriye gidebilecek birisinin gelmediğini dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra Lupita'nın kurbana bağırdığını gösteren bir fotoğraf bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban önce anma töreni sunağının üstüne oturmuş, sonra sunak suyundan içmiş, sonra da tören mumlarından biriyle sigarasını yakmıştı. Lupita her ne kadar barış teklif etse de Cindy'nin tek yaptığı şey suratına gülmek olmuştu. Oyuncu kendisine kurbanla tartıştığı inşaat alanının cinayetin işlendiği yer olduğunu belirttiğinde Lupita'nın tek söylediği söz Cindy'nin ölümüyle alakasının olmadığı olmuştur.

Soruşturmanın sonunda Madena Cuervo'nun tutuklanması ile Lupita suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki