FANDOM

Madeline O'Malley
Maddie Normal
Profili
Tam Adı Madeline O'Malley
Diğer ad(lar)ı Maddie
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 24*
Ağırlığı 112 lbs (53 kg)
Göz Rengi Yeşil
Durumu Hayatta*
Vakalar Geçmişin Gizemleri'nin çoğu vakası
Zıkkımın Kökü(yalancı şüpheli)

Madeline "Maddie" O'Malley Criminal Case'in dördüncü sezonunda bulunan ana karakterler ve oyuncunun iki partnerinden biridir.

Profili

Madeline, 24 yaşında bir genç kızdır, Concordia Uçan Takımı'nda görevli dedektiftir ve İrlanda asılıdır. Maddie kızıl saçlıdır, üzerine kızıl bir yelek ile yeşil bir ceket giyer ve başına siyah bir silindir şapka takar. Bunun yanı sıra Maddie hazırcevap, cüretkar ve elini taşın altına sokmaya hazır bir kişiliğe sahiptir. Hızlı arabaları ve insanları haksız çıkarmayı sever, ayrıca absent zayıf noktasıdır.

Criminal Case'de yaşadıkları

En Karanlık An

Ölüm döşeğindeki Dupont, oyuncudan büyük dedesi Charles Dupont'un defterini bulmasını istemişti. Dediğine göre Charles, defterinde oyuncu ile aynı özelliklere sahip bir dedektif ile yaşadığı maceraları anlatıyordu. Dupont vefatından önce bu defteri oyuncuya emanet etmiştir.

Hikayeye göre 19. Yüzyılın sonlarında bahsi geçen dedektif, Charles ve Maddie tarafından karşılanmış rıhtımda ve Concordia Uçan Takımı'na kabul edilmişti.

Zıkkımın Kökü

Clarissa Rochester'in katilinin tutuklanmasının ardından oyuncu, Charles ile birlikte halen geçen geceden beridir akşamdan kalma olan Madeline ile konuşmak istemiştir. Madeline oyuncudan kendisine akşamdan kalmalığa iyi geldiği söylenen Zencefil Fırtınası adlı içecekten bulmasını istemişti. Oyuncu Madeline'in istediği içeceği bulduktan sonra Charles, Madeline'e taşınıp taşınamayacağını sormuş, Madeline'de evet demişti. Madeline daha sonra Charles'a kendisine aldığı hediyeyi bulmasında yardım etmiş ve hediyenin ikisine ait bir anahtarlık olduğu ortaya çıkmıştır.

Galeri

Profili

Resimler

Ayrıca

Navigasyon

Also on FANDOM

Random Wiki