Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Madison Springer

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments257 Share

Şüpheli
Madison.png
Profili
İsmi

Madison Springer

Boyu

5'6" (1,67m)

Yaşı

21

Ağırlığı

150 Ibs (68 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

0+

Durumu

Merhume

Vakalar

Kampüste Cinayet
Koşan Ölü
Şeytanın Parkı
Bahar Tatili Katliamı
Ölüm İşareti(adı geçti)
Rorschach Azraili(öldürüldü)
Küller, Küllere(adı geçti)

"Dün gece Psi Sigma Gamma partisi falan olmadı, memur abiler. Olsaydı illa ki haberim olurdu. E, sonuçta başkan benim, değil mi?"
―Madison Springer

Madison Springer (d. 1992-2013) Kampüste Cinayet (Vaka #32), Koşan Ölü (Vaka #34), Şeytanın Parkı (Vaka #36) ve Bahar Tatili Katliamı (Vaka #38)'nda bir şüpheli ve Rorschach Azraili (Vaka #41)'nde kurbandır.

Profili

Madison, 21 yaşında, uzun dalgalı sarı saçlı, beyaz tenli ve mavi gözlü bir kızdır. 150 Ibs (68 kg) ağırlığındadır ve kan grubu O+'tir.

Kampüste Cinayet'te Madison altın bir kolye takar fakat kolye boynundaki kırmızı kurdelenin altında gizlidir. Ayrıca pembe bir ruj sürer ve üzerinde kenraları turuncu olan lacivert bir atlet giyer. Sol göğsünde bir tane Psi Sigma Gamma rozeti vardır. Madison ayrıca dondurulmuş yoğurt yer ve şampanya içer.

Koşan Ölü'da Madison, elmacık kemiklerinin üstüne siyah çizgiler çekmiştir. Sağ tarafında çimen izi vardır ve yine aynı kolyeyi takmaktadır fakat bu sefer ortasında bir tane de kelebek motifi vardır. Bu vakada Madison'ın acı yemekler sevdiği ve sporcu içeceği içtiği öğrenilmiştir.

Şeytanın Parkı'nda Madison, başına büyük bir şapka takar, noktalı açık pembe bir elbise giyer ve yine aynı kolyeyi takar. Bu vakada ayrıca Madison'ın Amiş olduğu ve bundan dolayıda at sürmeyi bildiği öğrenilmiştir.

Bahar Tatili Katliamı'nda Madison pembe bir mayo giyer ve sağ kolunda bir ısırık izi vardır. Tabii her zamanki gibi aynı kolyeyi takar. Bu vakada ise Madison'ın atletik olduğu, plaj terliği giydiği ve sakız çiğnediği öğrenilmiştir.

Vakalardaki Rolleri

Madison, aslı Amiş olan bir kızdır. Ayrıca Psi Sigma Gamma adlı kız grubunun başkanı ve Üniversite'nin ragbi takımı olan Grimsborough Bıldırcınlarının amigo lideridir.

Kampüste Cinayet

Başka bir üniversite öğrencisi olan Rani Goshwalla'nın öldürüldüğü bu vakada Madison, kurbanında katılmak istediği Psi Sigma Gamma adlı grubun başkanı olduğu için vakaya dahil olmuştur. Ekibe bunun son derece üzücü bir olay olduğunu ve Rani'nin grubuna katılmasını gerçekten de çok istediğini belirtmiştir. Daha sonra ekip Rani'nin önceki gece grup evinde bulunduğunu ve yasa dışı bir olay sayılan bezdirme ile ilgili ihbarda bulunmuş olduğunu öğrenmişlerdir. Bunun hakkında ise Madison geçen gece bezdirme falan yapılmadığını ve Rani'nin partide bulunduğunu fakat gecenin sonunda herkesle beraber çıktığını söylemiştir.

Prom Ball.png

Koşan Ölü

Madison'ın kurban Troy Takiguchi'nin kız arkadaşı ve Üniversite'nin ragbi takımı olan Grimsborough Bıldırcınları'nın amigo lideri olduğu öğrenilmiştir, ki Troy takım kaptanıydı. Madison erkek arkadşının ölümünden derin üzüntü duyduğunu ve yaklaşan Yılsonu Balosu'nda çift olmayı planladıklarını söylemiştir. Daha sonra Madison'ın Troy'dan ayrıldığı çünkü kurbanın onu aldatmış olduğu öğrenilmiştir. Ayrıca Troy konuşması sırasında Madison'a öfkelenmiş ve sanki bütün suç onunmuş gibi davranmıştı.

Şeytanın Parkı

Bu vakada Madison'ın Amiş olduğu ve burada doğup büyüdüğü öğrenilmiştir. Fakat orada 18 yaşına kadar yaşamış ve daha sonra Amiş toplumundan çıkıp "Amerikalıların" yanında yaşamaya başlamıştır. Daha sonra ekip Tom'un FriendNet hesabından Tom ile Madison'ın sohbet etmiş olduklarını öğrenmişlerdir. Tom, Madison'ın Amiş olduğunu öğrenmişti, ki bu Madison'ın diğer üniversite öğrencilerinden sakladığı büyük bir sırdı çünkü diğer insanlar sürekli Amiş olanları küçük görürlerdi. Ayriyetten Madison'da Tom'un Amiş topraklarını satın almak istediğini öğrenmiştir, ki bu da Tom'un diğer Amişlerden sakladığı bir sırdı çünkü Madison'a değiştiğine dair söz vermiştir. Bu sebepten ötürü Madison bir numaralı şüpheli haline gelmişti çünkü Tom artık ölmüştü ve sırrını kimse bilmeyecekti.

Bahar Tatili Katliamı

Ekip gölü incelerken orada bulunan Madison, ekibe fazla yardımı dokunamayacağını fakat sürekli kamerayı göğüslerine yakınlaştıran kamera sapığı ile konuşmalarını söylemiştir. Ekip Biyoloji sınıfında bir tane parçalanmış bir poster bulmuşlardı. Bu posterin aslında Balo Kraliçesi İlanı olduğu ve malum rakibinde Madison'dan başkası olmadığı ortaya çıkmıştır. Bunun sonucunda sorguya alınan Madison'a neden kurbanın aslında bir numaralı rakibi olduğunu söylemediği sorulmuştur. Dediğine göre Balo Kraliçesi olmayı istiyordu çünkü bir kereliğine olsun ünlü ve popüler olmanın, parlamanın ve güzelliğine ve çekiciliğine önem verilmesinin nasıl birşey olduğunu tatmak istiyordu. Fakat sırf bundan ötürü bile kimseyi öldüremezdi çünkü böyle şeyler aslında saman alevi gibiydi yani ertesi gün unutulur giderdi.

Cinayetin Detayları

Madison Balo Kraliçesi ve Chad Baker'da onunla birlikte Balo Kralı seçilmiştir. Bundan dakikalar sonra ise Madison'ın başındaki içine gizli bir bomba yüklenmiş olan taç uzaktan kumanda ile patlatılınca hayatı son bulmuş ve balo salonu kan gölüne dönmüştür. Madison Springer'ın ölümü bütün Üniversitede büyük yankı ve kaos ortamı yaratmış, özelliklede Caroline Fitzgerald Madison'ın bu ani ve zamansız ölümü yüzünden sinir krizleri geçirmiştir.

Balo Salonunu inceleyen ekip kızın cesedi ve parçalanmış tacı ile birlikte bir tane Rorschach Testi bulmuşlardır. Ekip tacı onarıp analize göndermiş ve Rorschach Testi'ni incelemişlerdir. Testin üstünde katil tarafından bir mesaj yazılmıştı. Mesajda "Madison'ın ölümü size bir mesajım olsun. Oyun başlıyor." yazmaktaydı. Yani katil Madison'ı kendi elleri ile katletmiş çünkü önceki vakalarda (Telaş Haftası Vakası, Darağacı Vakası ve Bahar Tatili Vakası) katil şüpheleri kendisine çekmemek için başkalarını kullanmıştı.

Otopsi sonucuna göre Nathan cinayetin doğrudan olduğunu söylemiştir çünkü patlama kızın sadece başının üst kısmını yok etmiştir, ki böylece ölümü aniden olmuştur. Ama esas etkileyici olan ise patlamadan sadece Madison etkilenmişti ve başının alt bölgesinde tek bir yara izi yoktu. Ayrıca beyninin içine kadar girmiş olan bir parçada seri numarasına benzer bir şey vardı yani bombanın yapımında kullanılan malzemeler Üniversiteye aitti ki bu şekilde elektrik-elektronik bölümü dersleri için elektronik malzemelerin kontrolü yapılmaktaydı. Malzemelere erişebilmek için katilin üniversite üyesi olması gerekmekteydi çünkü başka türlü bu malzemelere erişim yasaktı.

Tacı analiz eden Alex tacın gerçektende cinayet silahı olduğunu söylemiştir. Çünkü içindeki bomba ev yapımı olduğu için ilk bakışta karmaşık gibi görünsede aslında çok basit bir düzenekti. Ama yinede katilin böyle bir düzenek kurabilmesi için sağlam elektronik bilgisine ihtiyacı vardı, bu da katilin elektronik hakkında bilgi sahibi olduğunu göstermekteydi. Tabii taca bütün bu düzeneği kurabilmek için ilk önce taca erişebilmesi gerekmekteydi. Bu sebepten ötürü ekip Donna Walker'ı sorgulamışlardır çünkü taç her zaman onun ofisindeydi.

Katil ve Nedenleri

Katil, Polisin "Rorschach Azraili" lakabını taktığı seri katil olan psikoloji öğrencisi Tess Goodwin'dir.

Tess, her insanın içinde bir katil yattığına inanmaktaydı. Bu yüzden psikoloji okumayı seçmiş ve Rorschach Mürekkep Tekniğini aracı edinmiştir. Böylece başkalarını hipnoz yolu ile kontrolü altına alarak onlardan bir "katil yaratmıştı". Yani Grimsborough tarihine "En Kötü Büyük Proje" olarak geçecek şeyi başlatmış oldu.

Tess, bu zamana kadar Rani'nin ablası, Lisa'nın en yakın arkadaşı ve bir aktivist'i kullanarak sırayla Rani Goshwalla, Lisa Edwards ve Aaliyah Banks'i hipnoz ve Rorschach Testinden faydalanarak öldürmüştür. Dediğine göre bu kızların şuurları kuvvetli değildi.

David Jones'un öfkeli, duygusal ve zayıf şuurlu olduğunu bilen Tess, Madison'ı kendisi öldürerek (yani tacı kullanarak) zaman kazanmıştı ve asıl amacıda Jones'u hipnoz yolu ile kontrolü altına alarak oyuncu'yu öldürmekti. Bütün deliller Tess'i işaret ettiğinde Tess tutuklanmaya karşı koymak için fırsattan istifade ederek Jones'u hipnotize etmiş ve "Büyük Proje"sini tamamlamak için oyuncuyu öldürmeye zorlamıştır. Tam bu sırada Ramirez elinde tencere ile gelerek Jones'un kafasına vurmuş ve Tess'in bütün planını suya düşürmüştür. Tess, mahkemede Madison'ı öldürdüğünü itiraf etmiş fakat Rani, Lisa ve Aaliyah'yı öldürdüğünü kabul etmemiştir. Ayrıca "Büyük Proje"sini yerle bir eden Ramirez'e ateş püskürmüştür çünkü tezini doğrulamak için oyuncu karakterin ölmesi gerekiyordu.

Tess, Madison'ı kasten ve planlayarak öldürmek, oyuncu karakteri öldürtmeye teşebbüste bulunmak ve Rani, Lisa ve Aailyah cinayetlerinin ikinci dereceden faili olmak suçlarından şartlı tahliye olanağı olmaksızın müebbet hapis cezasına çarptırılmıştır.

Ek Bilgi

  • Çift kimliği (fakat tek kişiliği) olan Cathy King'e karşılık Madison'ın tek kimliği fakat iki kişiliği vardır, yani hem Amiş, hem de üniversite öğrencisi ve ponpon kızdır.
  • Madison'ın Hannah ve Isaac Hersberger'in kuzeni ve Ezekiel Hersberger'in yeğeni olduğu bilinmektedir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki