Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Maggie O'Mally

1.410pages on
this wiki
Add New Page
Comments12 Share
Maggie O'Mally
MaggieOMally.png
Profili
Tam Adı Maggie O'Mally
Maggie O'Malley(gerçek adı)
Boyu 5'1" (1,55 m)
Yaşı 104
Ağırlığı 119 lbs (55 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu AB-
Durumu Hayatta
Vakalar Hayaller Gemisi
Gemideki Dümenler
Kıran Kırana(adı geçti)

Maggie O'Mally (gerçek adı: "Maggie O'Malley; d. 1911) Hayaller Gemisi vakasında bir şüphelidir.

Profili

Maggie, 20. Yüzyılın başlarında yaşanan "Gigantic" faciasından sağ kurtulan yolculardan biridir ve 104 yaşındadır. Genel olarak beyaz bir atletin üstüne pembe bir kazak giymekte ve kazağının sağ tarafında "Gigantic" rozeti takmaktadır, ayrıca sürekli elinde bastonla görülür ve kahverengi bir güneş gözlüğü takar. Tüm bunların yanında Maggie'nin havyar yediği bilinenler arasındadır. Maggie aynı zamanda Concordia Uçan Takımı'nda dedektif olan Madeline O'Malley'nin yeğenidir.

Criminal Case'teki Rolü

Oyuncu Maggie'nin Gigantic'in sağ kurtulan yolcularından biri olduğunu öğrendikten sonra Maggie ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre sanatçının biri kendisine Gigantic'in setini gezdirmiş ve kendisine batan gemi hakkında bir sürü soru sormuştu. Oyuncu kendisine bu sanatçının Fabrizio Gallardo mu olduğunu sorduğunda Maggie, önce adını "Fabuzittin Gabardin" diye karıştırsa da sonradan adını düzeltmiş ve kendisini tekrar görmek isteyeceğini dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra Maggie'nin kurbana saldırdığını gösteren bir fotoğraf bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Fabrizio, Gigantic kurbanlarının anısına leke sürecekti. Kurban, filmde oynayan baş aktrisi çıplak halde çizmişti fakat bu tür şeyler gemide hiç yaşanmamıştı. Dediğine göre zamane gençleri saygı nedir bilmiyordu ve kurban da Gigantic kurbanlarının adını lekeliyordu.

Soruşturmanın sonunda Lizzie Dion'un tutuklanması ile Maggie'nin suçsuz bulunmuş fakat oyuncu kendisine Ütopyalılar'dan almış olduğu "Gigantic" kopyası hakkında soru sormaya gittiğinde Maggie'nin de diğer Ütopya kurbanları gibi beyninin yıkanmış olduğunu fark etmiş, bu da Frank'i çileden çıkarmıştı.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki