Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Maggie O'Mally

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments9 Share

Şüpheli
MaggieOMally.png
Profili
İsmi

Maggie O'Mally

Boyu

5'1" (1,55m)

Yaşı

104

Ağırlığı

119 lbs (55 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

AB-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Hayaller Gemisi

Maggie O'Mally (d. 1911), Fabrizio Gallardo adlı ressamın öldürüldüğü Hayaller Gemisi (Vaka #37/93)'nde bir şüphelidir.

Profili

Maggie, 104 yaşında, kısa, kıvırcık, ağarmış saçları olan, mavi gözlü, ihtiyar bir kadındır. Maggie, 20. Yüzyılın başlarında yaşanan "Gigantic" faciasından sağ kurtulan yolculardan biridir. Genel olarak beyaz bir atletin üstüne pembe bir kazak giymekte ve kazağının sağ tarafında "Gigantic" rozeti takmaktadır, ayrıca sürekli elinde bastonla görülür ve kahverengi bir güneş gözlüğü takar. Tüm bunların yanında Maggie'nin havyar yediği bilinenler arasındadır.

Vakadaki Rolü

Vaka93Gemi.png

"Liderimizden bir hediye"

Maggie Hipnoz.png

Maggie, beyni yıkandığı sırada.

Vakanın sonunda Maggie'nin suçsuz olduğu anlaşılmış fakat ekip kendisine Ütopyalılar'dan almış olduğu "Gigantic" kopyası hakkında soru sormaya gittiklerinde, Maggie'nin de diğer Ütopya kurbanları gibi beyninin yıkanmış olduğunu fark etmişler, bu da artık Frank'i çileden çıkarmıştı.

Ekip daha sonra durumu bildirmek için karakola dönmüşler fakat bu kez de Amir Marquez'in beyninin yıkanmış olduğuna şahit olmuşlardır.

Ek Bilgi

  • 104 yaşında olan Maggie, şu ana kadar oyundaki en yaşlı şüphelidir.
  • Maggie, gerçek hayatta 1912 yılında batan Titanik gemisinden sağ kurtulmayı başaran ve 2009 yılında, yani 97 yaşında hayata veda eden İngiliz aktivist Millvina Dean'in büyük ihtimalle oyundaki halidir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki