Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Maggie Ryder

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments7 Share

Maggie Ryder
Maggie Ryan.png
Profili
Tam Adı Maggie Ryder
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 24
Ağırlığı 140 Ibs (63 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu O+
Durumu Hayatta
Vakalar Köpekbalığı Saldırısı!

Maggie Ryder (d.1990) Köpekbalığı Saldırısı! vakasında bir şüphelidir.

Profil

Maggie 24 yaşında profesyonel bir sörfçüdür. Sol tarafına sarkmış örgülü bir saçı vardır. Siyah bir sörfçü tulumu giyer ve her zaman yanında bir mavi havlu vardır. Maggie'nin sosisli yediği, bir deniz kabuğu kolyesi taktığı bilinmektedir. ve sağ yanağında bir Denizanası ısırığı vardır. Aynı zamanda alnının tepesinde güneş gözlüğü vardır.

Vakadaki Rölü

Maggie profosyonel bir sörfçüydü ve sörf yapmaya hep özlem duyardı, ve Okyanus Kıyısı'nda Sunny Beach'te sörf becerisini uygulama şansı vardı.

Ekip yırtık bir fotoğrafı tekrar birleştirdiğinde arkada sinirli bir kadın tespit etti. bu yüzden Amy aniliz edip kadınının kim olduğunu bulabilmek için Hannah'ya göndermeyi önerdi. Özenle analiz edildikten sonra Hannah, Maggie'nin düşmanlığnı tespit etti. Ice P'nin film çekimleri sorunsuz bir şekilde çekilsin diye Aniden kimseye haber verilmeden yasaklama emri çıkarmıştı. Amy ve oyuncu tereddüt etmeden plajda onu sorguya çekti.

Maggie sinirliydi çünkü sörf denemesi yapmak içn her fırsat bulduğunda televiyon çekimleri oluyordu ve Ice P'nin koyduğu yasaklama yüzünden sörf yapamadığını söyledi. Bu show sık sık Suny Beach sularında yapılıyordu ve sörfçüler gereksiz yere engelleniyordu ve Maggie'ninde korktuğu şey buydu. Amy oyuncuya Maggie'nin gözardı edilmemesini söyledi

Ekip Maggie'nin sörf tahtasında bir ısırık izi buldu ve bunun dna'sını analize gönderdikten sonra, ısırık izinin Ice P'yi öldüren köpekbalığına ait olduğu belirlendi ve Amy bir kez daha denemelerinde Maggie'nin köpekbalığı ile temas etmesi konusunda sorgulamak istemiştir. Maggie Sunny Beach'e güveniyordu ama her an sörfçüler köpekbalığı saldırısına uğrayacağını ve köpekbalığı'nın onu yemek yerine Ice P'yi tercih ettiğini söyledi ve Sosisli yemek için kıyıya gitti Maggie Ice P'den nefret etmesini rağmen, Maggie'nin soruşturmanın sonunda masum olduğu anlaşılmıştır.

Also on Fandom

Random Wiki