Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Maggie Scrubber

1.342pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Maggie Scrubber
MaggieScrubber.png
Profili
Tam Adı Maggie Scrubber
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 54*
Ağırlığı 160 lbs (72 kg)
Göz Rengi Siyah
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta*
Vakalar Bir Noel Cinayeti

Maggie Scrubber Bir Noel Cinayeti vakasında bir şüphelidir.

Profili

Maggie, 54 yaşında bir ev sahibesidir. Maggie kısa siyah saçlıdır, üzerine yamalı erik rengi bir kıyafet giyer ve başına beyaz bir başlık takar. Maggie aynı zamanda piyango oynar ve enfiye çeker.

Criminal Case'teki Rolü

Oyuncu Maggie'nin kurbana verdiği zencefilli kurabiyeleri bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre Rick'ten daha iyi bir kiracı bulamazdı çünkü en azından hayat kadınlarından, hatta İrlandalılardan iyiydi. Oyuncu İrlandalılar yerine serserilere ev vermesini garipsediğinde Maggie, serserilerin serseriliklerini kendisinden uzakta yaptıkları sürece bir sıkıntı olmadığını dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra cinayet mahallinde Maggie'nin lazımlığını bulmuş ve kendisiyle bunun hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurbanın kira parasını kumarda kaybettiğini öğrenince lazımlığı onun kafasında kırmıştı. Maggie kendisine en azından Noel'de ailesini doyurabilmesi için kendisinden parasını ödemesini rica ettiğinde Rick, ileride kendisine daha fazlasını vereceğini söylemişti. Dediğine göre oradan ayrıldığında Rick halen hayattaydı.

Soruşturma devam ederken oyuncu, kurbanın dairesinde bir durum olduğuna dair ihbar almıştı. Polis Memuru Ramirez olay yerini korumakta fakat Maggie kendisinden orayı terk etmesini istemekteydi. Ramirez çıkmayı reddettiğinde ise Maggie, Ramirez'e tavayla vurarak bayıltmıştı. Ramirez oyuncuya iyi olduğunu söylemiş ve olay yerini rahatça arayabilmesi için Maggie'yi göz altına almıştır.

Soruşturmanın sonunda Taklacı Tim'in tutuklanması ile Maggie suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki