Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Mama Yasmine

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Mama Yasmine
MamaYasmine.png
Profili
Tam Adı Yasmine (tam adı bilinmiyor)
Uyruğu Fas Bayrağı.png Fas
Boyu 5'3" (1,60 m)
Yaşı 53
Ağırlığı 170 lbs (77 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Çölde Ölüm(tutuklandı)

Mama Yasmine (d. 1963) Çölde Ölüm vakasında Donald Barnes'ın katilidir.

Profili

Mama Yasmine, 53 yaşında bir göçebe kadındır. Yasmine, uzun örgülü gri saçlara ve mavi gözlere sahiptir ve genel olarak mavi bir cübbe giyer ve boynuna kemik bir kolye takar. Bunların yanında Yasmine deveye biner, keçi sütü içer ve hurma yer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Yasmine tarafından kurbana gönderilmiş kum şişesinin üzerinde tehdit notu bulduktan sonra Yasmine soruşturmaya dahil olmuştur. Başta Carmen'in Anir Aznag ile konuşmuş olması ve ikisinin aynı kabileden olduğunu düşünmesi Yasmine'in hiç hoşuna gitmemişti. Bunun üzerine özür dileyen Carmen, kum şişesinin manasını sorduğunda Yasmine bunun, petrol rafinerisinin verdiği sahte vaatlere ithaf ettiğini dile getirmiştir. Göçebeler özgür doğar ve özgür yaşarlardı fakat malum petrol rafinerisi özgürlüklerini ellerinden almaktaydı. Carmen'in mesajın kabaca olduğunu belirtmesi Yasmine'in ekibi başından savmasına neden olmuştur.

Oyuncu daha sonra Yasmine'in Amerika'da yaşayan oğlu tarafından kendisine gönderilmiş bir kartpostal bulmuş ve Yasmine'e bunu sormak istemiştir. Yasmine'in göçebe gururunu göz önünde bulunduran Carmen, Yasmine'in oğlunun yabancı bir ülkeye gitmiş olmasına şaşırmıştı. Yasmine'in dediğine göre kabilelerin genç erkekleri bir bir göçebe hayatını terk ederek yabancı ülkelere gidiyorlardı. Yasmine daha sonra kurbanla tekrar karşılaştığını ve bu kez önceki hareketi için özür dileyerek oğlunu tanıyıp tanımadığını sormuş fakat Barnes, onun yerine Yasmine'in suratına gülerek Amerika'nın büyük bir yer olduğunu söylemiş ve kartpostalı havaya fırlatmıştı.

Soruşturmanın sonunda Barnes'ın katilinin Mama Yasmine'in ta kendisi olduğu ortaya çıkmıştır. Yasmine, ekip kendisini tutuklamaya geldiğinde daha önce de olduğu gibi yabancılarla konuşmayacağını belirtmiş fakat bu, kendisini tutuklanmaktan kurtarmamıştı. Yasmine, Anir'in cesetten kurtulmasına yardım etmek yerine polise gitmiş olmasından hiç hoşlanmamıştı. Anir ile Yasmine'in kabilesi yıllardır kavgalıydı fakat eskiden, ortak bir düşman olduğu zaman kabileler düşmanlıklarını bir kenara bırakıp bu düşmanla mücadele ederlerdi fakat artık o günler gerçekten de eskide kalmıştı. Yasmine son olarak ekibe kendisini hapse atmasını söylemiştir çünkü özgürlüğünü yıllar önce yitirmişti.

Yasmine, Yargıç Adaku'ya halkının petrol rafinerisine karşı olduğunu ve yabancıların sırf topraklarını kirletmekle kalmadıklarını, aynı zamanda geleneklerini de yok ettiklerini söylemiştir. Adaku Yasmine'e nefret ve cinayetin en eski gelenek olduğunu söyleyerek Yasmine'i 20 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki