Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Maniitok Jones

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Maniitok Jones
ManiitokJones.png
Profili
Tam Adı Maniitok Jones
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'5" (1,55 m)
Yaşı 70
Ağırlığı 160 lbs (72 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Çifte Bela

Maniitok Jones (d. 1946) Çifte Bela vakasında bir şüphelidir.

Profili

Maniitok, 70 yaşında bir avcıdır. Maniitok kısa ağarmış saçlıdır ve üzerine kahverengi bir karibu kürkü ile aynı renkte bir mont giyer. Maniitok bunun yanı sıra kral yengeci yer, Jack London okur ve Alaska kurtlarıyla vakit geçirir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Niilo Virtanen cinayetinde kullanılan tüfeğin üstünde Maniitok'un parmak izlerini bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre geminin yüklenmesine yardım ettiği sırada tüfeği görmüştü. Avcı olduğu için de tüfek hemen dikkatini çekmişti çünkü öyle bir tüfeği ilk defa görüyordu. Maniitok, avcı olduğu için tek öldürdüğü şeyin hayvanlar olduğunu, onu da yiyecek ve derileri için yaptığını söylemiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın gömleğinde fok kanı bulmuş ve Maniitok'a bunu sormak istemiştir. Dediğine göre BM, fok avını yasaklayarak bir yerde kendi halkının yaşam tarzını yok etmeye çalışıyordu. Dediğine göre BM, bunun yanı sıra küresel ısınmaya karşı hiçbir şey yapmıyordu, bu yüzden de kanlarının BM'nin elinde olacağı mesajını vermek için kurbana o kanı atmıştı.

Soruşturmanın sonunda Joel Heller'in tutuklanması ile Maniitok suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki