Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Maniwan Tongproh

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Maniwan Tongproh
ManiwanTongproh.png
Profili
Tam Adı Maniwan Tongproh
มณีวรรณ ทองเพราะ
Uyruğu Tayland Bayrağı.png Tayland
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 22
Ağırlığı 150 lbs (68 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Ölüm Maçı

Maniwan Tongproh (Tayce: มณีวรรณ ทองเพราะ; d. 1994) Ölüm Maçı vakasında bir şüphelidir.

Profili

Maniwan, 22 yaşında bir barmendir. Maniwan, uzun siyah bir saça ve kahverengi gözlere sahiptir. Genel olarak üzerine beyaz bir kolsuz gömlek giymektedir ve kolunda bir kaplan dövmesi vardır. Maniwan'ın ayrıca limon otu yediği de bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Maniwan'ın kurbana yazdığı, bardaki hesabını son kez ödeyeceğine dair bir not bulmuş ve Maniwan ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Thanid kocasıydı ve onu en son çalıştığı barda görmüştü. Anlattığına göre Thanid, her ne kadar şampiyon da olsa sürekli içki içer, zamparalık yapar ve antrenmanlarda miskinlik gösterirdi. Buna rağmen Thanid onun sahip olduğu tek aileydi ve onu seviyordu.

Oyuncu daha sonra barda bulduğu bir dişin üstünde Maniwan'ın kanını bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre dişini kurban kırmıştı. Bilinenlerin aksine Thanid, ring dışında da şiddete başvuran birisiydi ve ne zaman tepesi atsa hıncını Maniwan'dan çıkarırdı hatta Maniwan, Thanid'in bir gün kendisini öldüreceğinden korkmaktaydı. Oyuncu Maniwan'ın gördüğü şiddetten ötürü duyduğu üzüntüyü belirtmiş ve Maniwan, üzgün olmasına rağmen bir yandan da sevindiğini dile getirmiştir.

Maniwan, her ne kadar kocasından şiddette görse, soruşturmanın sonunda Chon Sansurin'in tutuklanması ile suçsuz bulunmuştur. Oyuncu bu kez Thanid'in geçmişini araştırırken Maniwan ile bunun hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre Thanid, çocukluğundan bek bahsetmezdi fakat onun bir yetim olarak büyüdüğünü bilmekteydi. Ayrıca Thanid, kendisini kötü hissettiğinde kafasını dağıtmak için Ayutthaya Harabelerine giderdi. Oyuncu da Maniwan'dan aldığı bilgi sayesinde araştırmasına orada devam etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki