Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Manka Srebnik

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Şüpheli
MankaSrebnik.png
Profili
İsmi

Manka Srebnik

Boyu

5'6" (1,67m)

Yaşı

24

Ağırlığı

140 lbs (63kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

B+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Doğunun Vaatleri

Manka Radich-Srebnik (Sırpça: Манка Радић-Сребник, Manka Radić-Srebnik; d. 1990), babası Radovan Radich'in öldürüldüğü Doğunun Vaatleri'nde bir şüphelidir.

Profili

Manka, 24 yaşında, siyah saçlı ve mavi gözlü bir kızdır. Üzerinde geleneksel Sırp gelininliği bulunmaktadır. Gelinlik, beyaz bir oglavya (geleneksel Sırp kostümü), gök mavisi bir eşarp ve lacivert bir başlıktan oluşmaktadır. Aynı zamanda boynunda iki adet gümüş sikkelerden oluşan kolye ve kulağında altın küpeler bulunmaktadır. Manka'nın bunun yanı sıra nargile içtiği, Daily Dawn okuduğu ve hamam tuzu kullandığı bilinmektedir.Manka 143 lbs (63kg) dur.Kan grubu B+dır.

Vakadaki Rolü

Manka, öldürülen Radovan Radich'in kızı ve Steve Srebnik'in yeni evlendiği karısıdır.

Manka, Steve'i "kocalığa kabul ettikten" sonra ekibin yanına gelerek babasının ortalıklarda olmadığını ve ekipten derhal onu bulmalarını istemiş ve resepsiyon odasını araya ekip, Radovan'ın heykelin okuna saplanmış cesedi ile karşılaşmışlardır. Manka, babasının canlı bulunmasını istemiş fakat ekip, kendisine babasının öldürüldüğünü bildirdiklerinde bunun bir anlamı olduğunu düşünmüştür çünkü, dediğine göre babası, hayatı boyunca onu hep yüz üstü bırakmıştı. Fakat daha sonra ekip, Radovan'ın Manka'ya karşı Steve hakkında son derece korumacı olduğunu ve Steve'in ona dokunmasını istemediğini öğrenmişlerdir.

Ekip, daha sonra Hannah Choi'nin analizi ile Radovan'ın vasiyetini, nargile dükkanının Manka'ya miras olarak kalmaması şeklinde değiştirdiğini öğrenmişler ve bunun önemli bir cinayet sebebi olabileceği kanısına varmışlardır. Manka, ekibin kendisine Radovan'ın vasiyetini değiştirdiğini söylediklerinde şaşırıp kalmış, hatta Radovan'ın kötü bir baba olduğunu, fakat, her ne kadar geçinemeselerde yine de onu sevmiş olduğunu dile getirmiştir. Manka ile konuştuktan sonra Frank, oyuncuya karısı ile boşanmasından bahsetmiş ve, mahkeme kararı gereğince çocuklarını göremeyecek olduğunu dile getirmiştir. Fakat Frank, bundan ziyade geçmişi geride bırakıp önüne bakmak istiyordu.

Vakanın sonunda katilin tutuklanması ile birlikte Manka serbest bırakılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki