Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Manny Sanchez

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

MannySanchez.png
Manuel Sanchez

Manuel "Manny" Sanchez Kristal Ölüm'de kurbandır.

Profili

Manny, kısa kahverengi saçları olan, kahverengi gözlü ve yanık tenli bir adamdır ve Meksika uyrukludur. Görünürde bir nakliye kamyonu şoförü olan ama aslında uyuşturucu ticareti yapan Manny, öldürüldüğü sırada üzerine beyaz bir atlet giymekte ve altın bir kolye takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu tren raylarında yaşanan kaza hakkında ihbar aldıktan ve olay yerine intikal ettikten sonra Manny'nin direğe geçirilmiş başı ile karşılaşmış ve başı derhal Roxie'ye göndermiştir. İlk bulgulara göre Manny'nin başı keskin bir silahla kesilmişti. Roxie cesedin tamamı olmamasına rağmen ayrıca başın kesildiği yerlerde tekila izine rastlamıştır ve bu da katilin tekila içtiğini göstermekteydi.

Oyuncu baştan sonra cesedin geri kalanını meth laboratuvarında bulmuş ve aynı şekilde Roxie'ye göndermiştir. Roxie'nin bir kez daha kafa şakası yaparak konuya girmesi ise Frank'i bunaltmıştı. Lafı fazla uzatmadan konuya giren Roxie, daha önce bulunan baş ile cesedin mükemmel uyuştuğunu belirtmiş ve cesedin taşındığına dair bir iz bulamadığı için cinayetin aslında meth laboratuvarında işlendiğine kanaat getirmiştir. Roxie bunun yanında kurbanın cebinde "estas muerto", yani İspanyolca "sen öldün" yazan bir not bulmuştu, bu durumda katilin İspanyolca bildiğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda Manny'nin katilinin sınır memuru olan Timothy Chubbles olduğu ortaya çıkmıştır.

Tutuklama sırasında Timothy, sadece kendi ulusuna ve bayrağına saygı duyduğunu belirttiğinde Frank, tepesi atarak Timothy'ye Manny'yi meth laboratuvarında pala ile öldürmüş olduğunu ve cesedinin de orada bulunduğunu söylemiştir. Timothy iyi bir adam olduğunu ve böyle bir şey yapmayacağını söylediğinde ise Frank, Timothy'ye yüzündeki yanıkları belirterek Manny'nin kendini savunduğu sırada bunları yüzünde bıraktığını belirtmiş, bunun üzerine Timothy gerçeği itiraf etmek zorunda kalmıştır. Timothy, yabancılara güvenmemeyi öğrenerek büyümüş fakat iyi bir adam olduğu için Manny'ye istisna da bulunmuştu. Ama daha sonra Manny'nin kendi ülkesinin ordusundan kimyasal çalarak bununla uyuşturucu yaptığını öğrenmiş ve kendisine ve ülkesine ihanet edildiğini düşünerek Manny'den bunun intikamını almak istemiştir. Daha sonra da Manny'nin başını direğe asarak diğer yabancı suçlulara karşı bir uyarı mesajı bırakmıştır. Buna karşılık Frank, Timothy'ye o "yabancıların" da insan olduklarını ve yabancılarla suçluları aynı kefeye koymanın onu sadece ırkçı birisi yaptığını belirtmiştir. Timothy'nin itirafını dinleyen oyuncu, Timothy'yi kelepçeleyerek derhal hakim karşısına çıkarmıştır.

Mahkeme sırasında Timothy'nin birisini öldürmüş "oldum" demesine sinirlenen Yargıç Dante, insanların durduk yere kimseyi öldürmüş "olamayacak"larını belirtmiştir. Timothy öldürmenin ağır bir kelime olduğunu ve yaptığı şeyin ülkesini bir suçludan temizlemek olduğunu belirttiğinde Dante, öldürdüğü adam her ne kadar suçlu da olsa cezasının ölüm olmadığını ve o adamı öldürerek ondan bir farkı kalmadığını dile getirmiştir. Timothy, Manny Sanchez'i kasten öldürdüğü ve işlediği cinayetten ötürü pişmanlık duymadığı için 30 yıl hapis cezasına çarptırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki