Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Marcel Robin

1.414pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Marcel Robin
MarcelRobin.png
Profili
Tam Adı Marcel Robin
Uyruğu Fransa Bayrağı.png Fransa
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 30
Ağırlığı 150 lbs (68 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Kelleleri Vurula

Marcel Robin (d. 1986) Kelleleri Vurula vakasında bir şüphelidir.

Profili

Marcel, 30 yaşında bir pandomim sanatçısıdır. Marcel genel olarak siyah-beyaz çizgili bir tişörtün üzerine gri bir ceket giymekte ve başına siyah bir Fransız şapkası takmaktadır. Marcel'in ayrıca Fransız felsefesi okuduğu bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, kurbanın saçı ve gözlüğüne benzer bir peruk ile güneş gözlüğü bulduktan sonra Marcel soruşturmaya dahil olmuştur. Başta normal bir pandomimci gibi davranan Marcel, Carmen'in baskısı sayesinde konuşmaya başlamıştır. Dediğine göre kurban, durduk yere kendisini tekmelemiş ve bunun ardından Marcel, kurbanı taklit etmeye başlamıştı çünkü kendisi, kötü şeylerle böyle baş ederdi.

Oyuncu daha sonra kurbanın parçalanmış eşarbının üstünde Marcel'in makyajından izler bulmuş ve kendisi ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Dediğine göre Marcel, kurbanı en son geçen gece ağlayarak ve küfürler savurarak bahçeye girerken görmüştü. Duyduklarına göre kurban, içeriği tam olmayan eski bir kitaba dünyanın parasını vererek kandırılmıştı. Kurban daha sonra öfkeyle eşarbını yırtarak bahçeden çıkmış ve bunun ardından Marcel, makyajını temizlemek için kurbanın eşarbını yüzüne sürmüştü.

Soruşturmanın sonunda Constantin Perrier'in tutuklanması ile Marcel suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki