Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Marcus Peel

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Şüpheli
MarcusPeel.png
Profili
İsmi

Marcus Peel

Boyu

5'9" (1,76m)

Yaşı

32

Ağırlığı

150 lbs (68 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

B-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Açlık Uçakları

Marcus Peel (d. 1982), Kaptan Pilot Harry Hugo'nun öldürüldüğü Açlık Uçakları (Vaka #28/84)'nda bir şüphelidir.

Profili

Marcus, 32 yaşında, kısa, dağınık, siyah saçları olan, kahverengi gözlü bir adamdır. Osprey Havayollarına ait uçakta uçuş görevlisi olan Marcus, genellikle mor bir gömleğin üzerine siyah bir uçuş görevlisi yeleği giymekte ve mavi-yeşil renklerde bir kravat takmaktadır. Aynı zamanda yeleğinin sağ yakasında bir tane uçak rozeti, sol üst cebinde mor bir mendil vardır. Tüm bunların yanında Marcus'un seyahat hastalığı hapları aldığı, dikiş bildiği, bitkisel diş macunu kullandığı ve soğuk ısırmasına sahip olduğu bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ekip, Osprey Havayollarına ait uçağın servis arabasında, içi kusmuk dolu bir torbanın üstünde Marcus tarafından Kaptan Hugo'ya yazılmış bir mesaj bulduktan sonra Marcus vakaya dahil olmuştur. Amy Young, Marcus'un yaptığı şeyin iğrenç olduğunu dile getirmiş ve Marcus'un kurbandan hoşlanmadığını düşünen ekip, Marcus ile konuşmaya gitmişlerdir. Aynı zamanda Hannah Choi, Marcus'un sigaralarını çalmaya çalıştığından bahsetmiş ve bunu engellemek için Marcus'u sorgu odasına yerleştirmişti.

Marcus, Kaptan Hugo'ya sıkıcı uçuş seyahatleri sırasında eşek şakaları yaptığını iddia ederek ona karşı olan nefretini örtbas etmeye çalışmıştır. Amy, Marcus'un kurbana götürdüğü kusmuk torbasını Marcus'a göstermiş ve Marcus, torbanın içinde küçük bir çocuğun kusmuğu olduğunu söylemiştir. Kaptan Hugo'nun ölmesinin ardından Marcus, artık kime pis şakalar yapacağını düşünmeye başlamıştır.

CanYeleği84.png

Marcus'un zarar verdiği can yeleği.

Ekip daha sonra Kaptan Hugo'nun mahvolmuş can yeleğini bulduktan sonra Marcus'un başı ciddi bir derde girmiştir. Uçuş görevlilerinin seyahat diline göre uçağın can yeleklerine ulaşabileceklerini bile ekip, en yakındaki uçuş görevlisi olan Marcus ile bu konu hakkında bir kez daha konuşmak istemişlerdir.

Marcus'un kurbanın can yeleğine zarar vermesi Amy'nin hiç hoşuna gitmemişti fakat Marcus, bunu yapma amacının uçuş görevlilerinin aldıkları maaşı protesto etmek ve uçuşların sıkıcı olmasından yakınmasından ötürü olduğunu söylemiştir. Marcus, uçuş görevliliği yaptığı zamanlarda diğer yolculardan paralarını çaldığını itiraf etmiş, hatta Celine Dernier'in seyahat hastalığı haplarını çaldığından, çünkü onlara ihtiyacı olduğundan ve onlara olan bağımlılığını bastırması gerektiğinden bahsetmiştir. Kaptan Hugo, Marcus'u yaptığı hırsızlıklardan ötür polise ihbar etmek istemiş fakat Marcus, kurbanın konuşmamasından emin olmak için can yeleğini sabote etmişti.

Vakanın bitiminde Bobby Prince'in katil çıkması ile Marcus, yaptığı hırsızlıklara rağmen serbest bırakılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki